czy ta czesc ciala tyje? :>

1. Data: 2005-08-30 00:14:13

Temat: czy ta czesc ciala tyje? :>
Od: "ObCy" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie zastanawiam czy czlonek takze "ma mozliwosc" odkladania "w sobie"
tluszczu?
czy moze stac sie grubszy? przez to ?
pozdr

2. Data: 2005-08-30 01:13:55

Temat: Re: czy ta czesc ciala tyje? :>
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 30 Aug 2005 02:14:13 +0200, *ObCy*
<news:df08av$fj9$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> tak sie zastanawiam czy czlonek takze "ma mozliwosc" odkladania "w sobie"
> tluszczu?
> czy moze stac sie grubszy? przez to ?

Moim zdaniem to jest tak: człowiek grubieje, a członek maleje :D

--
Kaja

3. Data: 2005-08-30 04:13:53

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem to jest tak: człowiek grubieje, a członek maleje :D

Jest nawet takie powiedzonko "im większa klatka, tym mniejszy ptak":P

HaNkA

4. Data: 2005-08-30 05:52:02

Od: "Greg" <grzesiek_welc(antyspamik)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest nawet takie powiedzonko "im większa klatka, tym mniejszy ptak":P

sugerujesz że przysłowiowe "huhra" mają dużego :) ?
jeżeli to prawda to czekam na medyczne wyjaśnienie :)

5. Data: 2005-08-30 06:37:27

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
napisał w wiadomości news:df0m35$87t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jest nawet takie powiedzonko "im większa klatka, tym mniejszy ptak":P

Albo "wczoraj kusio, dzisiaj brzusio":)

Pozd. Ewa

6. Data: 2005-08-30 08:33:46

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <grzesiek_welc(antyspamik)@wp.pl> napisał w wiadomości

> sugerujesz że przysłowiowe "huhra" mają dużego :) ?
> jeżeli to prawda to czekam na medyczne wyjaśnienie :)

LOL. Raczej sugeruję, ze faceci majacy małego "małego" i próbujący leczyc
ten kompleks pakując na siłowni osiągają IMO dokładnie odwrotny
wynik -chociażby zwiększajac optyczną dysproporcję :-))

Co do chucher, to nie mam niestety doświadczenia więc nie odpowiem na Twoje
pytanie, ani jako medyk [bo nim nie jestem], ani jako praktyk :P

HaNkA

7. Data: 2005-08-30 08:47:12

Od: Pollie <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielki daszek, mały ptaszek.

Tak jest i koniec <hahaha>

8. Data: 2005-08-30 10:59:06

Od: "Greg" <grzesiek_welc(antyspamik)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL. Raczej sugeruję, ze faceci majacy małego "małego" i próbujący leczyc
> ten kompleks pakując na siłowni osiągają IMO dokładnie odwrotny
> wynik -chociażby zwiększajac optyczną dysproporcję :-))

fakt.

pytałem dziewczyn w biurze i mówią że nie ma reguły.
cytuje : " ...czasem taki niepozorny a ... " dalej niech każdy dopisze sobie
sam.

9. Data: 2005-08-30 21:52:57

Od: Zuziek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sugerujesz że przysłowiowe "huhra" mają dużego :) ?
jeżeli to prawda to czekam na medyczne wyjaśnienie :)

Naukowe wyjasnienie jest takie:
jak czlowiek byl
pierwszy raz "konstruowany" zmeczony Tworca juz nie mial ochoty na dalsze
udoskonalanie. Na sznurku (jak bielizna) ciagle jeszcze wisiala ta
ostatnia, gotowa do przymocowania czesc :-).

Tworca powiedzial, juz nie mam sily.N iech kazdy idzie,wezmie ktora sztuke
chce i sam niech sobie przymocuje te ostatnia brakujaca czesc.
Wielcy, grubi i leniwi powiedzieli mamy czas, rozkazali malym i slabym isc
i rozeznac co to za nowa czesc ciala pozostala do dodania.

Konusy poszly jak im wielcy kazali.
Znalazly sznurek rozciagniety miedzy 2 drzewami. Na sznurku jak bielizna
wisial rzad rozmej wielkosci i dlugosci smiesznie wygladajacych "2 kulek z
armatka".
Sznurek byl wysoko, wiec konusy lapaly to co mogly dosiegnac :-)
Dla wielkich,grubych,silnych i leniwych pozostalo to co karzelkom nie
udalo sie dosiegnac i stad wlasnie biora sie tzw: maly ale z TAKIM
!!!! :-).

10. Data: 2005-08-31 14:48:26

Od: "OLAS" <o...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mały, ale wariat :)

Urolog
Psychologia stanie się nauką biologiczną - albo zginie
Wprowadzenie do neuronauk - jaki podręcznik najlepszy?
Zimne napoje a... krtań
Podwyższone OB???