omdlenie - wiek dorastania

1. Data: 2005-08-30 10:08:00

Temat: omdlenie - wiek dorastania
Od: "b." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam nastepujacy problem. Corka lat 13 od dluzszego czasu (2 - 3 miesiace)
mówi, że jest jej słabo, że robi sięjej ciemno przed oczami, że jest jej
niedobrze, że nie może usnąc...
Od razu zrobilismy badania (przeróżne, łącznie z boreliozą) wszystko było w
normie.
Lekarz uznał, że jest to przejściowe.
Niestety nie przeszło, córka nadal nie śpi a w ostatnią sobotę straciła
przytomność. W niedzielę znów zasłabła (bez utraty prztomności).
Lekarz kazał powtórzyć morfologie i zalecił Cardiamid ze zględu na ciśnienie
80/60.

Jutro będę miała wyniki badań i ewentualne leczenie uzgodnię z lekarzem
rodzinnym.

Mam jednak pytanie do grupy. Może ktoś miał podobny przypadek ze swoim
dzieckiem(to jest okres dojrzewania i prawdopodobnie opisane objawy z tym
się wiąża - jednak nie chciałabym czegoś pominąć bo wydaje mi się, że trwa
to już zbyt długo i objawy wraz z upływającym czasem nasilają się.) i mógłby
mi podpowiedzieć czy nie powinnam może zmienić czegoś w diecie dziecka? Może
w tym okresie powinnam dawać dziecku - nie wiem np. więcej zielonych warzyw?
Czy dieta ma tu jakieś szczególne znaczenie?

Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

pozdrawiam serdecznie
b.

2. Data: 2005-08-30 10:57:53

Temat: Re: omdlenie - wiek dorastania
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm... przypomniały mi się stare dobre czasy Cardiamid w apteczce i
glukocardiamid w kieszeni, Pierwsze zalecenie to jak się robi słabo trzeba
natychmiast usiąść i się połozyć.Natychmiast nawet na środku ulicy.Bo zanim
się tego nauczyłam,to kilka guzów było... Mnie przeszło w wieku ok 17
lat.Serce mam zdrowe wszystko jest ok.
Miałam taki dziwny objaw od dziecka, ze wystarczyło kilka minut klęczenia i
klap. Ale Komunię jakoś przeżyłam.W czasie dojrzewania raptowne
wyprostowanie, brak możliwości napicia się, czasem bez powodu i omdlenie.
Miałam robione badania i EKG -wyszło tylko że lekko odchylona oś
elektryczna. Zawsze bardzo niskie ciśnienie.
Jak to mówią do wesela się.... Ale oczywiście na wszelki wypadek badania
trzeba zrobić i nauczyć się z tym żyć.
TMK

3. Data: 2005-08-30 11:04:10

Od: "b." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>[....]

ja tez to niestety przechodzilam :( Tylko ze ja mam cisnienie 70/50, wiec
corka pewno po mnie "odziedziczyla".
Mimo to, jednak wolałabym wszystko sprawdzić ..dlatego pomyślałam o diecie,
że może czegoś w niej brakuje?

> Miałam robione badania i EKG -wyszło tylko że lekko odchylona oś
> elektryczna.

O właśnie o tym nie pomyślałam .. zasugeruję jutro lekarzowi.
wielkie dzięki!

b.

4. Data: 2005-08-30 11:10:26

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> natychmiast usiąść i się połozyć.Natychmiast nawet na środku ulicy.Bo zanim
> się tego nauczyłam,to kilka guzów było... Mnie przeszło w wieku ok 17

podobnie mialam , tyz nosiłam glukocardiamid ;) tyz przeszło okolo 17 lat a
zaczeło sie jakos w wieku 12-13, i tez zalecenie było zeby jak robi słabo to
połozyć się itd dodatkowo przez jakis czas bralam leki podwyzszajace ciśnienie
( nio i 2 tyg w szpitalu coby diagnoze mogi postawić ) , w szkole odpowiadałam
na siedząco hahahah

> Miałam taki dziwny objaw od dziecka, ze wystarczyło kilka minut klęczenia i
> klap.

ja mialam tak ze staniem w kościele i nie daja boze jakies kadzidło hahahah

>W czasie dojrzewania raptowne
> wyprostowanie, brak możliwości napicia się, czasem bez powodu i omdlenie.

identycznie

> Miałam robione badania i EKG

ja oprócz badań podstawowych, EEG, EKG, Echo serca i jakies inne ( ale to w
czasie pobytu w szpitalu gdy próbowali dociec skad te omdlenia )

>Zawsze bardzo niskie ciśnienie.

mi zostało do dziś

> Jak to mówią do wesela się.... Ale oczywiście na wszelki wypadek badania
> trzeba zrobić i nauczyć się z tym żyć.
> TMK

do autorki postu , badania porobic i jesli nie wyjdzie nic nie pokojącego po
prostu przeczekac ( niekt tak tak maja jak widac ;) w tym okresie dojrzewania
gorzej niz inni ;)

Pozdrawiam

Aska

rozstępy
wynik CRP =15
minulet - WYCOFANY ZE SPRZEDAŻY, PODOBNO NIESKUTECZNY
Czy pseudomedycyna jest medycyna?
czy ta czesc ciala tyje? :>