Kwasniewski o jablkach

181. Data: 2004-03-03 19:11:05

Temat: Re: Kwasniewski o jablkach
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek oczywiscie jest w bledzie. Nie opieram sie na informacjach
szczatkowych, wyrwanych z kontekstu czy przetworzonych przez innych
grupowiczow. Fakt, ze Jurek znajduje sie w moim czy czyimkolwiek kaefie nie
przeszkadza w tym, by przeczytac _w_calosci_ wypowiedz, ktora ktos laskawie
zacytuje nawet w malutkim, wyrwanym z wiekszego kontekstu, fragmencie. Sluza
do tego tzw. wrotki, podajace zazwyczaj obok informacji o autorze rowniez
odnosnik do oryginalnej wiadomosci, na ktora ktos inny odpowiada i,
przynajmniej w OE, po ich kliknieciu pokazuja sie oryginalne wiadomosci
niezaleznie od ustawien filtra. W swietle powyzszego trudno miec pretensje
_do_mnie_ o to, ze czlowieka zjadajacego kiedys soje w kazdej ilosci i pod
kazda postacia, jak sam siebie AFAIR okreslil, nazywam nierozsadnym, a samo
postepowanie - glupota.

182. Data: 2004-03-03 19:18:08

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie bede z toba wchodzic w kolejna mega dyskusje

nie pamietam ZADNEJ naszej mega dyskusji. Czy przeszkadza Ci to ze jeden
opty z jednym wege moga dyskutowac bardzo dlugo bez wylewania sobie pomyj na
glowe? Czy mozesz sprecyzowac swoje zarzuty?

>, co powiedziales a czego
> nie powiedziales, co ci sie pomyslalo, a czego nie.
> Widze,ze widzisz tylko wlasne podworko.A szkoda.

o czym mowisz?

> Piszac w liczbie mnogiej mam na mysli to, co pisza inne osoby w innych
> watkach-nie rzuce linkami, by nie przedluzac. Potrafisz tylko ripostowac
> czasem nie wiadmomo komu i na jaki temat, cytujac caly post a kwitujac
> jednym slowem, nic nie wnoszacym.Byle COS napisac.

moje stare wychowanie zabrania mi przytoczenia twoich postow, bo tak sie
sklada ze czytam wszystkie(!) twoje posty. A wrecz uwazam za obrazliwe twoje
uwagi jezeli wezmiemy pod uwage np. watek o miodzie. Czy moje posty z
poczatku watku byly tylko ripostami, nie wiadomo dla kogo i w jakim temacie?
Wlaznie ten watek utwierdzil mnie w przekonaniu ze opty nie maja prawa mowic
czegokolwiek, bo sa nawiedzeni czy ciort wie co jeszcze. Ale stwierdzam ze
tego nie widzisz , a moze nie chcesz widziec?

> To jest pl.misc.dieta a nie pl.misc.dieta.optymalna,

i co z tego? nie mozna tu dyskutowac o DO?

>bo pomysl stworzenia
> takowej zwyczajnie nie przeszedl. Czemu? No coz, bede dziecinna, jak
> powiem:"wiem, ale nie powiem!"

blad - grupe poznalem dopiero w momencie proby utworzenia grupy o DO, a wiec
twoje "wiem ale nie powiem" mnie nie dotyczy

> Dyskusje z toba w tym temz\cie uwazam za zakonczona.Szkoda mojego czasu a
ty
> jestes na tyle niedotykalski,ze w zaden sposb zwrocic uwagi nie mozna.

czy nie jest to ocenianie mnie? a moze tak kilka konkretnych przykladow na
potwierdzenie tych zarzutow

>Wiec
> sobie dyskutuj, byle sie nie okazalo,ze robisz to sam ze soba.

blad, ja nie jestem Ann/Hanna/itd

(ogolnie) co Cie zirytowalo w moim poscie? bo to co napisalas jest totalnym
koglem-moglem ,

> PS a w ramach obiektywizmu przeczytaj sobie swoja rozmowe z Chaciurem w
tym
> watku-faktycznie byla o diecie EOT !!!!!

zaskakujesz mnie, czy rozmowa (bardzo dluga) miedzy mna a chaciurem w czyms
Ci przeszkadzala? Pragne zwrocic twoja uwage na fakt ze "temat" Cooler
pojawil sie na wyrazne zyczenie Chaciura. A co do tematow nie zwiazanych
scisle z tematyka grupy, to bardzo prosze nie dawaj lekcji innym! nie wypada

Jurek

PS: mam takie dziwne wrazenie ze jako Opty(jak twierdzisz) czujesz potrzebe
przepraszania calego swiata za to ze jestes opty. Dlaczego?

183. Data: 2004-03-03 19:28:55

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> _do_mnie_ o to, ze czlowieka zjadajacego kiedys soje w kazdej ilosci i pod
> kazda postacia, jak sam siebie AFAIR okreslil, nazywam nierozsadnym, a

a wiec jezeli ja stwierdze, ze moim zdaniem jedzenie zamych roslinek jest
nierozsadne, a dorabianie do tego naukowej ideologi jest glupota, to to nie
bedzie w zadnym wypadku "wycieczka" osobista.
A poza tym Cooler(okrzykniety autorytetem moralnym przez niejaka
Anne/Hanne/itd) powinien nauczyc sie powsciagliwosci w wystawianiu "laurek"
innym. Bo jest to miernik tzw. kultury osobistej. Ale jako pracownik
"wyzszej szkoly" moze ma przyznany taki patent d'office?

Jurek

184. Data: 2004-03-03 20:48:01

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c25ai7$r1m$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> _do_mnie_ o to, ze czlowieka zjadajacego kiedys soje w kazdej ilosci i pod
> kazda postacia, jak sam siebie AFAIR okreslil, nazywam nierozsadnym, a

No widzisz, a niedawno kilka zgorszonych wegetarianek się na mnie rzuciło,
gdy podobnie określiłam klienta mającego w koszyku tylko węglowodany (czyli
zjadajacego W "w każdej ilości i pod każdą postacią").
To jak to jest z tym obiektywizmem?

Krystyna

185. Data: 2004-03-04 10:07:49

Temat: Re: Re[2]: Kwasniewski o jablkach
Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podoba mi się, co napisałaś, Wiedźmo :)

dzięki, i nawzajem:-) widocznie myślimy podobnie:-) zaraz tu utworzymy
jakieś towarzystwo wzajemnej adoracji;-)

pzd. Wiedzma

187. Data: 2004-03-04 10:31:46

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No faktycznie jest taki nowy kierunek w psychologii zwany DO ;)

hmm, nic mi o tym nie wiedaomo;-p- czy to świeżynka jakaś?;-)

pzd. Wiedzma

186. Data: 2004-03-04 10:31:46

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

188. Data: 2004-03-10 08:36:37

Temat: Odp: Re[2]: Kwasniewski o jablkach
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To dziwne, co napisaliście. Przecież każdy coś tam je, żeby żyć. A Wy nie dokonujecie
wyboru?
Zgarniacie wszystko, co popadnie z półek w sklepie? Każdy dokonuje jakichś tam
wyborów.
Ja też. A to, co jem mi bardzo smakuje i bardzo satyswakcjonuje. Dlaczego mam jeść
co innego, to, co Wy uważacie za dobre? Nie boję się chyba o swoje zdrowie i życie
bardziej,
niż Wy. Tak mi się zdaje. A jeżeli będę zdrowszy dzięki diecie, to fajnie. Każdy chce
być
... zdrowy, piękny, bogaty ... znane powiedzenie. Co w tym złego? A Wy chcecie
pałętać się
po szpitalach? Nikt nie chce.
A ja sobie jem, co mi smakuje, i co sobie chcę i nikomu nic do tego.
Jajka, masło, ser żółty, zupę z golonek albo z nóżek, kapustę kiszoną (uwielbiam),
sadło,
piję sobie kawę, herbatę.
Nic nikomu do tego.

Chcecie jeść co innego? OK. Smacznego. Ale nie dorabiajcie dziwnych
ideologii do mojego sposobu żywienia. Że jestem zatroskany o swoje zdrowie, itd.
Spoko.
Janusz ze Szczecina.

189. Data: 2004-03-10 09:27:01

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> To dziwne, co napisaliście. Przecież każdy coś tam je, żeby żyć. A Wy nie
> dokonujecie wyboru?

Masz rację, ale ten post chyba kierujesz do Krystyny?

> [...]
diecie,
> to fajnie. Każdy chce być ... zdrowy, piękny, bogaty ... znane

j.w.

> A ja sobie jem, co mi smakuje, i co sobie chcę i nikomu nic do tego.
> Jajka, masło, ser żółty, zupę z golonek albo z nóżek, kapustę kiszoną
> (uwielbiam), sadło, piję sobie kawę, herbatę. Nic nikomu do tego.

Ależ oczywiście, jeśli ktoś widząc w Twoim koszyku 4 golonki, 4 kostki
masła, 40 jajek i 4 kostki smalcu pomyśli, że jesteś idiotą, znaczy to IMHO
jedynie, że sam jest idiotą...
Zgadzasz się?

Pozdrawiam,
Adam

190. Data: 2004-03-10 09:29:42

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> wrote in message
[...]

twoj sposob zywienia oparty jest na ideologii......

aducha

MM?
zapijanie posilkow
[mm] mleko tluste?