Kwitnacy balkon

następny post »
Data: 2000-04-04 09:43:22
Temat: Kwitnacy balkon
Od: "Aga" <m...@i...com.pl>

Witam wszystkich

Nie wiem, czy to wlasciwa grupa, ale nie znalazlam bardziej zblizonej
tematycznie. :)
Mam wreszcie wlasne mieszkanie i chcialabym sprawic, aby moj balkon tonal w
kwiatach.
Nie mam wlasciwie zadnego doswiadczenia w hodowaniu roslin balkonowych, w
zwiazku z czym chcialam prosic Szanownych Grupowiczow o rady.
Czytalam juz na stronach, ktore znalazlam w internecie o surfiniach i
pelargoniach, ale nie wiem kiedy nalezy sie zabrac do ich sadzenia (czy tez
nalezy je wyhodowac z nasion??), nie wiem czy juz nie za pozno?
Jesli mozna, to prosilabym tez o podanie adresow (Warszawa), gdzie mozna
sadzonki kupic, oczywiscie takie, ktore bylyby zdrowe i silne.
Bede tez wdzieczna za wszelkie porady i informacje dotyczace skrzynek i
najodpowiedniejszej ziemi.
Moze znacie jakies strony internetowe, gdzie moglabym uzyskac wyczerpujace
informacje na interesujacy mnie temat?
Za wszelkie informacji z gory serdecznie dziekuje. :)))
Pozdrawiam

Aga
a...@a...net.pl