L'Oreal

1. Data: 2002-09-19 13:19:09

Temat: L'Oreal
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

hej
Kupilam wczoraj podkład Ideal Balance (moj pierwszy) kolor Sand Beige i do
tego pudel w kamieniu Translucide/Transluce Light Beige.
I jakos nie widze efektow.
Znaczy faktycznie matuje, ale nic poza tym. W sensie nie kryje, ani nie
sprawia ze kolor twarzy staje sie jednolity.
cos zle zrobilam?
Dodam ze cere mam mieszana.

Ach i jeszcze jedno, kupilam tez z ciekawosci puder w kamieniu Bourjois taki
zielony. Do czego on moze sie przydac?

--
mag.
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2002-09-19 13:48:30

Temat: Re: L'Oreal
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ach i jeszcze jedno, kupilam tez z ciekawosci puder w kamieniu Bourjois
taki
> zielony. Do czego on moze sie przydac?

:))
Kupilas zielony puder z ciekawosci??:)
Taki puder maskuje rozszerzone naczynka krwionosne.

1. Data: 2002-09-19 14:01:13

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> :))
> Kupilas zielony puder z ciekawosci??:)
> Taki puder maskuje rozszerzone naczynka krwionosne.

ano z ciekawosci.
a skoro maskuje to dobrze :)

a tak w ogole to te rozne inne kolorowe pudry to na co pomagaja?

mag.

1. Data: 2002-09-20 06:59:16

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno zielony puder neutralizuje wszelkie zaczerwienienia.
vs

1. Data: 2002-09-20 07:19:45

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> podobno zielony puder neutralizuje wszelkie zaczerwienienia.

a w jakiej kolejnosci sie go uzywa.
Tzn najpierw podklad pozniej puder zielony i pozniej zwykly, czy np. przed
podkladem albo na wierzchu?

mag.

1. Data: 2002-09-20 07:54:48

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a w jakiej kolejnosci sie go uzywa.
> Tzn najpierw podklad pozniej puder zielony i pozniej zwykly, czy np. przed
> podkladem albo na wierzchu?

POd podklad! Ty zdaje sie masz ten puder taki mocno sprasowany? To przyznam
sie ze nie mam pojecia jak sie robi z takimi sproszkowanymi, ale wydaje mi
sie ze tak samo, w koncu po co komu zielone plamki na twarzy?
Zreszta moze przetestuj pod podklad a potem pod puder i koniecznie powiedz
potem o wynikach:) Zasatanawiam sie nad tym pudrem:)
Kaska

Warszawa/Siłownia
lakier Revlon
bolące guzki