fryzjer w Warszawie?

1. Data: 2002-09-19 13:53:12

Temat: fryzjer w Warszawie?
Od: "Selma" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :-)
To moj pierwszy glos na tej grupie i od razu goraca prosba do wszystkich
warszawianek i warszawiakow.
Moze mi ktos polecic dobrego fryzjera w Warszawie?
Najlepiej takiego, ktory dobierze fryzure, kolor, doradzi jak pielegnowac,
itp.
Dodam, ze mam wlosy dlugie, a chcialabym sciac na krociutko.
Tylko sama nie wiem, jaka fryzure wybrac i czy bedzie mi dobrze w krotkich
wlosach...

Prosze pomozcie!
Pozdrawiam
Selma

1. Data: 2002-09-19 16:29:26

Temat: Re: fryzjer w Warszawie?
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Selma" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich :-)
> To moj pierwszy glos na tej grupie i od razu goraca prosba do wszystkich
> warszawianek i warszawiakow.
> Moze mi ktos polecic dobrego fryzjera w Warszawie?

Ja mialam takiego. Chodzilam do niego pare lat i wiedzialam, ze krzywdy mi
nie zrobi. Ale do czasu :/
Chcialam kolor - zrobil mi taka pisanke, ze szkoda gadac.
Nastepnego dnia poszlam do osiedlowego i jest bardzo zadowolona. Teraz
chodze do niego.
Wczoraj strzygl dziewczyne na krotko i bardzo fajnie mu wyszlo.
Jesli jestes zainteresowana Wilanowem, to pisz na priv :)

Sandra

1. Data: 2002-09-19 19:45:03

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, w jakiej czesci warszawy mieszkasz. ale tak generalnie to polecam
wszystkie salony firmy wella, natomiast odradza J.L.David- bo tam jest drogo
a obcieli mnie tragicznie...

pozdrawiam
Julianna

1. Data: 2002-09-19 20:11:44

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Selma" <s...@g...pl> napisał

> Moze mi ktos polecic dobrego fryzjera w Warszawie?

Salon "Figaro" (obok Holiday Inn) gdzieś wsiąkł mi telefon ...
p. Tomek Pyza

Strzygą się tam różne gwiazdy i gwiazdeczki ;-)

Mały salonik na Brackiej 20
p. Sylwia Kilis 0 502 50 54 82 .... drogo ale doskonale

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-09-19 20:14:55

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Selma wrote:

> [...]
> Dodam, ze mam wlosy dlugie, a chcialabym sciac na krociutko.
> Tylko sama nie wiem, jaka fryzure wybrac i czy bedzie mi dobrze w krotkich

selma, krzys z hormonu.

nowy swiat 35, tel. 826 2332

bylam u niego juz ladne pare razy, zawsze wyzwala moje wewnetrzne piekno
- tzn. dobiera mi kolor i fryzure, ktorych sama bym nie wymyslila, a w
ktorych czuje sie i wygladam pieknie.

xx.

1. Data: 2002-09-19 20:22:52

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze mi ktos polecic dobrego fryzjera w Warszawie?
> Najlepiej takiego, ktory dobierze fryzure, kolor, doradzi jak pielegnowac,
> itp.

Polecam Studio Urody Etienne Vauthier
na ul.Przy Bazantarni 11, tam pracuja
na kosmetykach firmy Goldwell.

Adrianna

1. Data: 2002-09-19 21:28:48

Od: "Selma" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, całusy za namiary :-)
Generalnie najbardziej pasuje mi śródmieście,
ale dla ładnej fryzurki mogę też gdzieś dalej pojechać :-)

Jeszcze raz dziękuję.
Pozdrawiam
Selma

L'Oreal