Re: kostium - moze podpowiecie...

1. Data: 2002-09-19 15:11:55

Temat: Re: kostium - moze podpowiecie...
Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-09-16 12:13, Użytkownik Dorunia napisał:
> Na Zarzewskiej jest taki mały sklepik, niedaleko Rzgowskiej, po lewo idąc od
> Rzgowskiej.
> oraz na samej Rzgowskiej prawie wiza wi z Bankiem Pekao. W tym drugim nawet
> widziałam jakieś obniżki teraz i dość duży wybór. No i jeszcze na
> Przybyszewskiego na przeciw Parku z Białą Fabryką, niedaleko od Pl.
> Reymonta.
> Więcej mi nic do głowy nie przychodzi.

To na Rzgowskiej jest też fima INEZ Studio.
Nie wiem, czy mają tam sklep, bo ja kupuję u nich na stoisku w Rzgowie u
Ptaka (hala I albo G, w kazdym razie któraś z tych lux).
Polecam, zwłaszcza dziewczynom, które mają dużą różnicę cm między pasem
a pupą ;-)
Chadzam w tych garniturach (i nie tylko) już od 3, może 4 lat i nie mogę
zdecydować się na nic innego.
A, cena z pewnością nie powali z nóg.

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH
PS. Nie płacą mi za raklamę ;-P

1. Data: 2002-09-20 07:54:10

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a pupą ;-)
> Chadzam w tych garniturach (i nie tylko) już od 3, może 4 lat i nie mogę

dziekuje wam bardzo!
jeszcze nie bylam w owych sklepach, bo w tygodniu, nie zawsze udaje mi sie
znalezc odpowiednio duzo czasu, ale dzisiaj i jutro bede biegac.
adresy zapisalam.
jak kupie, zdam relacje, co i jak, moze komus jeszcze sie przyda:)
na razie udalo mi sie kupic buty:)

pozdrawiam serdecznie!
L.

fryzjer w Warszawie?