L-karnityna

1. Data: 2002-08-24 17:40:44

Temat: L-karnityna
Od: Garland Greene <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

gdzie i w jakich produktach mogę znaleźć L-karnitynę ?
znalazłem niedawno "L-Karnityna Drink" firmy Olimp czy coś takiego.
Zrobiony był na bazie soku pomarańczowego i zawierał 300mg L-karnityny
na 200ml lub 250ml - nie pamiętam, ale butelka była trochę większa od
Bobo-Fruit'a.
Chodzi mi głównie o składniki przyspieszające przemianę energetyczną
tłuszczów (tu L-karnityna).

Piotr
m...@w...pl
- - - - - - - - - - - - - - -
"On my signal unleash hell !"

1. Data: 2002-08-24 18:44:31

Temat: Re: L-karnityna
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

L-karnityne mozna kupic w tabletkach (np owocowych do ssania) w kazdej apt
ece, sklepie zielarskim, sklepach z odzywkami dla kulturystow a czasami na
wet drogeriach.
Tam sa tez batoniki z L-karnityna. Dosc duzo produktow jest wlasnie w skle
pach dla kulturystow.

1. Data: 2002-08-25 08:35:41

Od: Nikodem Kuźnik <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Garland Greene wrote:

> [...]
> Bobo-Fruit'a.
> Chodzi mi głównie o składniki przyspieszające przemianę energetyczną

Karnityna jest tez chyba w Redbullu i jego klonach

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2002-08-25 10:43:19

Od: "Stilnox" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

daruj sobie l-karnityne. z fizjologicznego punktu widzenia nie ma to zadnego
sensu.

pozdrawiam, stilnox

ps. wiecej ruchu (to powinno zalatwic sprawe)

1. Data: 2002-08-25 12:25:50

Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stilnox" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sensu.
> pozdrawiam, stilnox
> ps. wiecej ruchu (to powinno zalatwic sprawe)

Koleś prosił o L-karnityne, a nie o "dobre" rady, więc to raczej Ty sobie
daruj

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-08-25 14:27:58

Od: "Stilnox" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czemu sie truc?
pozdro

1. Data: 2002-08-26 10:04:28

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> gdzie i w jakich produktach mogę znaleźć L-karnitynę ?
> znalazłem niedawno "L-Karnityna Drink" firmy Olimp czy coś takiego.

Ja znal;azlam ostanio w suchej karmie dla psow i kotow, tych wykastrowanych
:)
Poza tym sa w pysznych koktajlach, ktore sie rozrabia z mlekiem - -do
kupienia w sklepach dla sportowcow.

mag.

ekspres cisnienioy a spienianie mleka dysza.
podziękowanie
ciasto francuskie
sałatka orientalna
Jak zrobic kapuste kiszona?