?LOL

21. Data: 2019-01-20 20:17:02

Temat: Re: ?LOL
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.01.19 um 19:22 schrieb Ilona:

> Przecież, czły czas o to chodzi.
>
> tu masz dokładnie, punkt po punkcie, opisany cały ten mechanizm:
>
> http://telewizjarepublika.pl/jak-owsiak-robi-z-polak
ow-idiotow-czyli,64404.html

> // z pozdrowieniami od towarzysza Oskina

A ojciec dyrektor rozliczyl sie z cegielek i darowizny od bezdomnego?
Mam nadzieje, ze cos wyjasni sie z NBP i KNF, bo to dotyczy waszych
pieniedzy i oszczednosci.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

22. Data: 2019-01-20 22:45:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-20 20:17, silvio balconetti wrote:

ow-idiotow-czyli,64404.html

> A ojciec dyrektor rozliczyl sie z cegielek i darowizny od bezdomnego?
> Mam nadzieje, ze cos wyjasni sie z NBP i KNF, bo to dotyczy waszych
> pieniedzy i oszczednosci.

Swoje zaskórniaki trzyman DB.

Oblesne levactwo atakuje!
Nie ma żadnej wojny na Ukrainie.