Laboga!

następny post »
Data: 2004-08-23 14:00:42
Temat: Laboga!
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>

Chyba już przyszedł najwyższy czas żeby "ustrzelić" trolla. Miarka jakby się
przebrała.
Troll zidentyfikowany jako "jolka jolka" vel "Gabi" występuje również jako
"jolka kur" . Inaczej mówiąc jest to jedna osoba, a korzystając z nieco
różnych nicków sieje zamęt na grupie czego zresztą nie ukrywa, bo wyraźnie
przyznaje że chodzi jej o to, by wywołać szeroką dyskusję i zamierzenie się
powiodło, bo wątki: "tepsa", a zwłaszcza: "Jolka Jolka" rozciągnęły się
niepomiernie.
Dewiacja wątku "Jolka Jolka" w kierunku dyskusji na temat udziału w
spotkaniu w Grotnikach wywołała reakcję obliczoną na kolejne podsycenie
dyskusji postem
" Ludzie co tu sie dzieje???????????????????". Niestety ten ostatni nie
wywołał już tak szerokiej reakcji.

Pani Gabi [vel "jolka jolka" vel "jolka kur"] a prawdopodobnie pani Gabriela
Daszkiewicz [dla mnie nazwisko takie sobie i nie sadzę by jego ujawnienie
mogło zaszkodzić komuś "wysoko postawionemu". Gdyby ktoś nazywał się np.
Kwaśniewski , to co innego, zagrożenie jest realne..., a tak to zwykła
konfabulacja] pisywała z IP kategorii C [ma znaczenie tylko w sieci LAN] nr
192.168.1.70 kiedy jej dostawca Internetu pochodził z Tarchomina. Teraz
kiedy połączenie z Internetem ma z CROWLEY DATA POLAND Sp. z o.o. ul. Stawki
2 00-193 Warszawa tel.: 22 8606960 ;
22 8606900 otrzymuje przydzielany dynamicznie adres lokalny kategorii B, a i
tak można stwierdzić na podstawie właściwości plików przesyłanych na grupę
wiadomości, że emitowane są one przez tę samą osobę.

A oto przykład bezczelnie prezentowanej obłudy:
We wiadomości: " Ludzie co tu sie dzieje???????????????????" nadanej Sun,
22 Aug 2004 20:11:31 +0000 (UTC) "jolka kur" utyskuje:
"Ludzie co tu sie dzieje wystarczy przez cały dzień nie włączać kompa a tu
takie numery, o kurde? Co tu jest grane?"

Tymczasem w tym samym dniu publikuje wiadomości:
Sun, 22 Aug 2004 07:58:16 +0000 (UTC) Re: jolka jolka Gabi
Sun, 22 Aug 2004 08:17:16 +0000 (UTC) Re: jolka jolka Gabi
Sun, 22 Aug 2004 08:13:52 +0000 (UTC) Re: jolka jolka Gabi
Sun, 22 Aug 2004 08:15:08 +0000 (UTC) Re: jolka jolka Gabi
Sun, 22 Aug 2004 14:06:50 +0000 (UTC) Re: Jolka Jolka
Sun, 22 Aug 2004 07:33:28 +0000 (UTC) Re: Jolka Jolka

Właściwie to nic mnie takie postępowanie nie obchodzi. Widywało się już
różne rzeczy. Trzeba tylko pani Gabrieli Daszkowskiej wiedzieć, że wysyłanie
wiadomości przez stronę www "gazety" nie pozwala na zachowanie anonimowości
i tym samym brojenie ile tylko wlezie bezkarnie. Takie rzeczy są możliwe
jeszcze za pośrednictwem niektórych serwerów rosyjskich albo
dalekowschodnich, które nic sobie nie robią z przestępczego wykorzystywania
Internetu i za pieniądze pozwalają na anonimowe wysyłanie wiadomości. W
Polsce już taki "numer" nie przejdzie.

Pani Gabriela Daszkowska nic a nic mnie nie obchodzi, ani też to co wyrabia.
Gorzej, że jako "jolka kur" parę miesięcy temu jako osoba "niedosłysząca"
nawiązała kontakt prywatny z Sylwią i wykorzystując ten kontakt, wyciągnęła
Sylwię na zwierzenia osobiste, a następnie jako "jolka jolka" powypisywała
na temat Sylwii stek bzdur, co spowodowało lawinę wypowiedzi w wątku "tepsa"
i "jolka jolka". Dla mnie jest to zwyczajna obrzydliwość. Z tego też powodu
nie dziwię się odruchowej reakcji Doroty. Sądzę też, że to co spotkało
Sylwię powinno stanowić przestrogę dla innych osób. Nie pozwalajmy sobie na
zbytnią otwartość wobec ludzi których nie poznaliśmy wystarczająco dobrze. W
tym miejscu chciałbym przytoczyć przekonania Pana Adama Pietrasiewicza na
temat "tykania". Mianowicie uważam, że lepiej jest zwracać się do kogoś
nieznajomego per "pan" niż bezceremonialnie "tykać" , bowiem istnieje pewna
kategoria ludzi, którzy kiedy jest się z nimi na "pan" zachowują się
poprawnie. Kiedy natomiast przejdzie się z nimi na "ty" uważają, że mają
prawo zwracać się do mnie per "ty kutasie" w imię [w ich mniemaniu dobrze
pojętej] zażyłości.

W jaki sposób doszedłem do wniosków podanych wyżej nie będę tłumaczył tym,
którzy nie znają podstaw analizy nagłówków wiadomości, natomiast tym którzy
je znają tłumaczyć niczego nie trzeba, jak będą chcieli to sami sobie
sprawdzą.

Na koniec jeszcze kilka uwag. Parę osób w sposób pewny uznało, że mamy do
czynienia z trollem. W związku z tym mam pytanie: Jeśli istota wątku
zmieniła się i mowa jest o Grotnikach, to dlaczego mając świadomość, co
znaczy "karmienie trolla" nadal ciągniecie zupełnie nowe rzeczy w wątku pod
tytułem : "Jolka Jolka" i zaraz potem " Ludzie co tu sie
dzieje???????????????????" - czy nie można otworzyć nowego wątku np
"Grotniki", a pod wątkiem trolla nie wypowiadać się?

Pani Gabrieli Daszkiewicz na koniec doradzam "wyhamowanie". Mam ostatnio
tanie rozmowy telefoniczne i o zachowaniu Pani poinformuję kogo trzeba u
Pani dostawcy internetowego, którego adres i telefony podałem wyżej.

Rada medyczna: jeśli mamy do czynienia z zachowaniami psychotycznymi
spowodowanymi ostrymi objawami klimakteryjnymi, to najwyższa pora zobaczyć
się z lekarzem. Jeśli to co się wydarzyło dotyczy osoby cierpiącej z powodu
zaburzeń psychicznych to albo :
a) nie jest ona w stanie kierować samodzielnie swoim postępowaniem i w takim
przypadku możemy tylko ignorować wypowiedzi, lub
b) osoba cierpiąca z powodu zaburzeń psychicznych ma pełną zdolność oceny
swojego postępowania, to nie możemy uchylać się od potępienia takiej
postawy.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt