"Ładny Dom" - program 3D

1. Data: 2007-09-16 17:33:10

Temat: "Ładny Dom" - program 3D
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W TV reklamują pismo Ładny Dom z jakimś programem
3D do projektowania kuchni i łazienki. Czy ktoś wie
może co to za program? Czy to jest coś darmowego,
dostępnego w sieci, czy np jakaś okrojona wersja
programu komercyjnego? Nie wiem czy warto biegać
i szukać...

Pozdrawiam
Miroo

2. Data: 2007-09-19 10:35:36

Temat: Re: "Ładny Dom" - program 3D
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo wrote, On 2007-09-16 19:33:
> [...]
> dostępnego w sieci, czy np jakaś okrojona wersja
> programu komercyjnego? Nie wiem czy warto biegać
Program dostępny w sieci:
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=8&a=68
agg

3. Data: 2007-09-19 17:07:47

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Wed, 19 Sep 2007 12:35:36 +0200, name: mamqa:

> Program dostępny w sieci:
> http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=8&a=68

Dzięki za info i linka :)

Pozdrawiam
Miroo

4. Data: 2007-09-20 20:14:17

Od: RoboD <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 wrzesień (niedziela) kiedy o godz. 19:33, na pl.rec.dom, Miroo
napisał(a):

> W TV reklamują pismo Ładny Dom z jakimś programem
> 3D do projektowania kuchni i łazienki. Czy ktoś wie

Prosty to program i posiadający nieszczególne możliwości.
Po krótkim czasie użytkowania zauważysz, że zaczyna ci czegoś
w nim brakować. Ściągnij sobie demo PRO100
http://www.ecru.pl/demos.php
Uwaga! Ograniczeniem wersji demonstracyjnej jest brak możliwości
zapisania wykonanego projektu.

Pozdr Robert
Tlen: robod68[at]tlen.pl; GG: 1590409
(_usuń spamtrap_)

Wybór kołdry - pomozcie :/
pytanie o sklep z grzejnikami
czajnik [ZELMER]
remont inst. CO w mieszkaniu (wspólnota)
Badanie domu kamerą termowizyjną