Lakier / bejca do drewna Sikkens teak 085 - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Lakier / bejca do drewna Sikkens teak 085

następny post »
From: ń <ń@ń.ń>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Lakier / bejca do drewna Sikkens teak 085
Date: Thu, 8 Feb 2018 13:25:40 +0100

Mam drzwi z CAL kilkunastoletnie pełna lita sosna lakierobejcowane Sikkensem na teak
085. Dokładniej nie wiem co to za lakier (jakiś wodnorozpuszczalny gesty nakładany
pistoletem). Potrzebuję zrobić drobne zaprawki (jakieś niewielkie ryski). Kupiłem
lakierobejcę teak innej firmy (Sinitilor?) i kolor jednak sporo odbiega. Trudno
kupować (bo jednak kosztuje) po kolei inne marki na same próbki.
Jakiś pomysł, co konkretnie Sikkensa kupić do drobnych zaprawek? Czy wejść w wosk?
Ryski są naprawdę drobne, ot może jedna- dwie na każdym ze skrzydeł czy ościeżnicy.