Lakier w sprayu do metalu

1. Data: 2009-08-03 05:11:16

Temat: Lakier w sprayu do metalu
Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuje kupic lakier w sprayu do metalu (blacha ocynkowana)
kilkuletnia na zewnątrz - czarny mat, kupilem ostatnio Ecocolor -10 zł 200ml
ale jakie bylo moje zdziwenie jak po pomalowaniu lekko zarysowalem pazokciem
i wszytsko schodzi

2. Data: 2009-08-03 07:40:30

Temat: Re: Lakier w sprayu do metalu
Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Potrzebuje kupic lakier w sprayu do metalu (blacha ocynkowana)
> (..) ale jakie bylo moje zdziwenie jak po pomalowaniu lekko zarysowalem
> pazokciem i wszytsko schodzi

Musisz dać podkład na metale kolorowe lub specjalny lakier na ocynk.
--
Jackare

3. Data: 2009-08-03 08:31:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
200ml
> ale jakie bylo moje zdziwenie jak po pomalowaniu lekko zarysowalem

Metale kolorowe muszą miec powierchnię pasywowaną. Do tego celu służą
podkłady reaktywne. Pytać w sklepie o podkład na cynk. I postępować w/g
opisu na opakowaniu.

meble ogrodowe
blat w łazience
Moze nowa lodowka?
gdzie kupic ostrze do maszynki do strzyzenia
kamizelka asekuracyjna -- kapok