Langerstroemia

1. Data: 2001-10-01 09:35:30

Temat: Langerstroemia
Od: "Yaro C2" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Czy ktoś słyszał coś o powyższej roślinie? Czy utrzyma się w naszych
warunkach? Jakie ma wymagania?

Z góry dziękuję.

Jarek Krupa (Yaro)

2. Data: 2001-10-01 12:26:59

Temat: Lagerstroemia
Od: "Yaro C2" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bład w pisowni!

Powinno być: Lagerstroemia

Jarek Krupa (Yaro)

3. Data: 2001-10-01 12:48:44

Temat: Re: Lagerstroemia
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yaro C2 napisał(a) w wiadomości: <9p9num$opq$1@news.onet.pl>...
>Bład w pisowni!
>
>Powinno być: Lagerstroemia

Ostatni numer "Magii ogrodów"?
Wątpię, żeby wyżyła w gruncie - chyba że do pierwszej mroźnej zimy.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-10-01 17:42:14

Temat: Re: Langerstroemia
Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Yaro C2 wrote in message <9p9dp8$b3m$1@news.onet.pl>...
>Czy ktoś słyszał coś o powyższej roślinie? Czy utrzyma się w naszych
>warunkach? Jakie ma wymagania?<

nie potrzebuje zyznej ziemi, znosi dobrze susze, gorzej z opadami
(grzybica), potrzebuje duzo slonca, powinna wytrzymac polskie warunki (zima
do okolo -15C).
katarzyna sornat

5. Data: 2001-10-01 18:37:11

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna sornat" <k...@p...net> napisał w wiadomości
.....>powinna wytrzymac polskie warunki (zima
> do okolo -15C).

Kasiu! Polskie zimy to -28. Przynajmniej z tego co ja wiem.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2001-10-02 18:05:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .....>powinna wytrzymac polskie warunki (zima
> Kasiu! Polskie zimy to -28. Przynajmniej z tego co ja wiem.
Za kręgiem polarnym? ;-)
Ja pamiętam 1980? było -32. I co z tego?
pozdr. Jerzy

7. Data: 2001-10-02 18:45:52

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote in message <9pctra$79q$1@news.tpi.pl>...
>Kasiu! Polskie zimy to -28. Przynajmniej z tego co ja wiem.

no bo to jeszcze zalezy gdzie w Polsce, ale chyba przez cala zime nie
masz -28? zreszta, napisalam powinny, a nie, ze wytrzymaja, chociaz ja
uwazam, ze powinny dac sobie rade.
katarzyna sornat

8. Data: 2001-10-03 16:38:38

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości news:9pcvda$8b8

..........> > Kasiu! Polskie zimy to -28. Przynajmniej z tego co ja wiem.
> Za kręgiem polarnym? ;-)

Tam nie byłem. Piszę to co sam mierzyłem.

> Ja pamiętam 1980? było -32. I co z tego?

Ja mam wiedzieć? Ty to napisałeś.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2001-10-03 16:46:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nie
> masz -28? zreszta, napisalam powinny, a nie, ze wytrzymaja, chociaz ja

Myślę, że na możliwość przezimowania roślin ma wpływ najniższa temperatura
występująca raz na kilka lat.
Temperaturę, którą podałem zmierzyłem trzy albo cztery zimy temu. Ostatnie,
wprawdzie są łagodniejsze, ale nic nie wskazuje, ze nie będzie zim ostrych.
Oczywiście, w niektórych regionach naszego kraju o takich temperaturach nikt
nie słyszał i tam ryzyko wymarznięcia roślin jest dużo mniejsze.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

10. Data: 2001-10-03 19:32:05

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Oczywiście, w niektórych regionach naszego kraju o takich temperaturach
nikt
> nie słyszał i tam ryzyko wymarznięcia roślin jest dużo mniejsze.

To stara prawda i imho każdy przed kupnem jakiegoś gatunku powinien wziąć
to pod rozwagę ,jaka roślina i w jakiej strefie Polski będzie rosła .

Mieszkałem dawno temu ,kilka lat w Szczecinie i tam zimy są nieporównywalne
do centralnej Polski .

A ,że ostatnio nie ma zim - nie ma też śniegu który chroni rośliny przed
przemarzaniem - i wtedy nawet mniejsze mrozy potrafią uszkodzić dany okaz.

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@w...pl j...@p...pl

oczyszczanie terenu