Langerstroemia

21. Data: 2001-10-10 10:57:50

Temat: Re: Langerstroemia
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nikt

Słuchajcie, skoro juz o tym mowa, moze ktos ze starych ogrodnikow (stazem, nie
wiekiem) mi powie, czy nie wystarczy na tych kilka dni ostrych mrozow dodatkowo
okryc roslinki, a potem wrocic do okrycia standardowego (np. normalnie stroisz,
a w mrozy dodatowo 2-3 warstwy agrowlokniny)?
Hej, Mariusz Mieczakowski

22. Data: 2001-10-11 10:01:31

Temat: Re: Lagerstroemia
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stroisz,
>a w mrozy dodatowo 2-3 warstwy agrowlokniny)?

Ale w takie mrozy to mi się nie chce nosa z chałupy wystawiać....:)

Pozdrawiam, Basia.

oczyszczanie terenu
Po Targach
Powitanie