Lawenda

61. Data: 2003-02-15 13:55:04

Temat: Re: Odp: Lawenda
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Razenie zapachem - dobrze powiedziane :)
Typuje na takiego rekordziste bozodrzew gruczolkowaty :) Zawsze namierzam je
po zapachu (ale tylko gdy kwitna). Chociaz Krakowa nie znam jak wlasnej
kieszeni, latwo znajduje tam kwitnace ailanty.

Pozdrawiam,
Bpjea

62. Data: 2003-02-15 14:00:10

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Mialem swego czasu troche zarnowcow w ogrodzie. Nie nacieszylem sie ich
zapachem (ktorego nie pamietam), bo pewnej ostrzejszej zimy wszystkie
wyginely. Jeden zdazyl sie rozsiac i moze niedlugo znow zakwitnie.
Wawrzynek pachnie przyjemnie, tyle ze nie rozsiewa zapachu tak jak kalina
(chyba) koreanska.

Pozdrawiam,
Bpjea

63. Data: 2003-02-15 14:08:26

Temat: Re: Lawenda
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Tak na zawolanie zrodla nie pamietam. Poszukam i podam. (Cos mi sie
przypomina, ze to moglo byc z "Wiadomosci zielarskich" - ale to trzeba
sprawdzic).

Pozdrawiam,
Bpjea

<01a701c2d44a$e6db5f00$5d35b33e@chello.pl>...

64. Data: 2003-02-15 14:16:03

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Wiciokrzew przewiercien pachnie rewelacyjnie. Datury nie zaliczylbym do
krzewow ogrodowych, bo u nas nie przezimuja (przynajmniej bez specjalnych
zabiegow). Stad datura nie wchodzi w rachube.
Maciejka... Tak, ale mnie glownie krzewy w tej kwestii ciekawia. W ogole z
rodziny krzyzowych nawet chrzan przyjemnie pachnie ;)
Wieczornik to ta sama rodzina - a propos postu Michala.

Pozdrawiam,
Bpjea

65. Data: 2003-02-15 17:19:07

Temat: Odp: Lawenda
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy suchodrzew chinski pachnie podobnie do suchodrzewu
> tatarskiego?
Ja nie mam pojęcia o ich zapachu wyczytałam w książce.
Kaśka

66. Data: 2003-02-15 17:30:48

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b2lisk$g9k$...@a...news.tpi.pl...
> Ja go lubie - w przeciwienstwie do zapachu lisci bzu. Stad w moim ogrodzie
> uformowalem sobie forme pienna.
A ja zauważyłam, że odmiana "Guincho purple" pachnie przyjemnie, brak było
takiego charakterystycznego duszącego zapachu.
Kaska

67. Data: 2003-02-15 21:19:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Bogusław Radzimierski

> Wszystkie wawrzynki pachną cudownie Daphne cneorum, alpina,
> sericea,laureola, balagayana,mezereum,petraea,pontica Daphne x burkwoodi,
> innych nie pamiętam ale to mój konik, uwielbiam je zgromadziłem
> dość ciekawą
> kolekcję.
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.
> www.ogrod-botaniczny.pl

jako nowicjuszowi na poczatku drogi
napisz mi prosze Boguslawie
jak sie czuje
czego oczekuje
co cieszy kogos
gdy ma on juz piekny ogrod
z tyloma ciekawymi roslinkami
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

68. Data: 2003-02-15 23:30:53

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

U mnie rosnie forma naturalna. Zasiala sie sama - wystarczylo odpowiednio
poprowadzic.

Pozdrawiam,
Bpjea

69. Data: 2003-02-17 10:33:51

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal

(...)
> jako nowicjuszowi na poczatku drogi
> [...]

Mnie cieszy każda nowa roślinka posadzona w ogrodzie, podobno ma to się w
genach :-)
:-) Bogusław

70. Data: 2003-02-18 14:35:57

Temat: Re: Re: Lawenda
Od: "Too Old" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Tak, masz rację. Chyba żółty mocniej niż czerwony. I zapomniałam o
> lipie w słońcu, chociaż krzewem raczej trudno ją nazwać :-)
>
> Krycha&Co(ty)
> P.S. Spotkał ktoś może w ofercie jakiegoś sklepu internetowego
> żarnowce inne niż żółty i czerwony?

Pełno jest wiosną w okolicznych sklepach,różne kolory i odmiany - to się
zrobiło popularne.
BTW.A czemu sklep musi być internetowy?
--
J.K.Chiliński - TYMOFARM