Łazienka Pytania.

1. Data: 2008-05-05 06:45:59

Temat: Łazienka Pytania.
Od: u...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Witam koleżanki i kolegów
Mam kilka pytań:
1)Chcę zamontować baterie podtynkową i podłączyć do niej trzy wyjścia

a) dolną wylewke
b) ruchomą słuchawkę prysznicową
c) i góry talerz prysznicowy stały

Czy to ma sens?
Sam sie zastanawiam ale ten układ jest kompromisem w naszym domu i
stad pojawia się pytanie
Czy są jakieś baterie podtynkowe które pozwolą na przełączanie
pomiedzy tymi trzema ustrojstwami.
Bo z tego co znalazłem to baterie mają tylko dwa wyjścia.
Jestem w stanie jakośc to obejść???

2)Wymyslilismy oboje żeby mieć "dużą" wanne w mieszkaniu jej cześć dać
w sciane jakieś 15 cm.
I stad pytanie zastasował ktoś taki patent i jak sie to sprawuje.
"Nigdy w zyciu" czy raczej "super sprawa"

i pojawia sie pytanie czy w takim przypadku nie zastoswać czegoś co
sie nazywa
3)"syfon wannowy napełniany przez przelew"
żeby nie mieć dolnego kranu na środku wanny i swobodnie korzystać z
uroków górnego talerza.

Ma ktoś coś takiego?
Jak sie to sprawuje?

2. Data: 2008-05-08 21:33:01

Temat: Re: Łazienka Pytania.
Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@y...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
[...]

============================
Skoro nie znalazłeś odpowiedniej baterii trójfuncyjnej, to zamontuj dwie
baterie (wannową i prysznicową).

2)Wymyslilismy oboje żeby mieć "dużą" wanne w mieszkaniu jej cześć dać
w sciane jakieś 15 cm.
I stad pytanie zastasował ktoś taki patent i jak sie to sprawuje.
"Nigdy w zyciu" czy raczej "super sprawa"
================================
Ciężko to zrozumieć: czy chcesz wpuścić w ścianę 15 cm wanny czy przesunąć
ścianę?

[...]
Dziwnie to opisujesz i ledwie domyślam się, o jaki pomysł ci chodzi -
przelew jest od przelewania zwykle brudnej wody, a napełnianie wanny przez
przelew to chyba nieporozumienie.
Ja mam na środku wanny (w połowie długości) normalną baterię wannową z
prusznicem, kóra nieco wystaje, ale ani trochę nie przeszkadza ona w
korzystaniu z prysznica. Bateria jest dwufuncyjna, a zamiast "gornego
talerza" jest ruchomy wspornik na rurce, który ze słuchawki prysznicowej
robi pełnoprawny prysznic

Pozdrawiam,
Druid29.

3. Data: 2008-05-09 09:48:34

Od: m...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

On 5 Maj, 08:45, u...@y...com wrote:
> [...]

> pomiedzy tymi trzema ustrojstwami.
> Bo z tego co znalazłem to baterie mają tylko dwa wyjścia.

Prawdopodobnie trzeba będzie zamontować baterię podtynkową z
mieszaczem (np. jednouchwytową prysznicową albo termostatyczną) a za
nią montować zawór czterodrożny (jedno wyjście i trzy wyjścia) - takie
rozwiązanie oferuje m.in. Grohe, Hansgrohe.

> I stad pytanie zastasował ktoś taki patent i jak sie to sprawuje.
> "Nigdy w zyciu" czy raczej "super sprawa"

Zwykle jest to super sprawa - dobrze dobrany prysznic górny zrobi Ci
"deszcz" prysznicowy, a słuchawka na wężu (podłączona do ściany dzięki
kolanku przyłączeniowemu / przyłączu kątowemu do węża) będzie służyła
choćby do opłukania wanny.

> [...]
> 3)"syfon wannowy napełniany przez przelew"
> żeby nie mieć dolnego kranu na środku wanny i swobodnie korzystać z

Jak najbardziej, jest to dobre rozwiązanie - zamiast wylewki
montowanej na ścianie, możesz napełniać wannę przez otwór przelewowy -
dokładnie działa to tak że wylewka jest schowana za rozetą sterującą
korkiem automatycznym. pozostawiając oczywiście szczelinę do przelewu
nadmiaru wody w wannie. Jedyny problem jaki może się pojawić to jeśli
wylewka w przelewie będzie nieprawidłowo ustawiona, to może się osad z
kamienia na wannie w miejscu gdzie ta woda będzie spływała. Próbuj
szukać rozwiązania w którym uda Ci się dobrać wszystkie elementy w
ramach jednej kolekcji - będziesz miał jednakową stylistykę ;)

4. Data: 2008-05-12 14:42:08

Od: u...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> ================================
> Ciężko to zrozumieć: czy chcesz wpuścić w ścianę 15 cm wanny czy przesunąć
> ścianę?

Przesunąc ściane tak aby w niej schować baterie podtynkową, ale nie
chce tracić na wielkości wanny więc pod tą scianke chciałbym wsunąć
wanne .
I teraz pytanie czy to sie sprawdza???

CORAZ LEPSZE !!!
Parkiet laierowany czy olejowany