Maszyna do pieczenia chleba

1. Data: 2008-05-05 09:17:04

Temat: Maszyna do pieczenia chleba
Od: "FROST" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaką maszynę do pieczenia chleba polecacie?

2. Data: 2008-05-05 12:03:42

Temat: Re: Maszyna do pieczenia chleba
Od: baka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Moulinexa OW5000 XXL - świetnie się użytkuje

3. Data: 2008-05-05 16:44:46

Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

FROST pisze:
> Jaką maszynę do pieczenia chleba polecacie?

Z dwoma mieszadłami. A automaty i tak są praktycznie identyczne.

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2008-05-05 17:43:05

Od: "FROST" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@J...nie-chce-spamu.pl> napisał
w wiadomości news:fvncqc$ja9$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Z dwoma mieszadłami. A automaty i tak są praktycznie identyczne.

A która firma produkuje z dwoma mieszadłami bo nie natrafiłem na żaden
model.

5. Data: 2008-05-05 18:29:08

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo poniedziałek, 5 maja 2008 19:43 gdy

6. Data: 2008-05-05 19:50:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 May 2008 11:17:04 +0200, FROST napisał(a):

> Jaką maszynę do pieczenia chleba polecacie?

Alaska, 2 mieszadła. Kupiłam w Makro, za sto kilkadziesiąt zł. Jest niezła
i niedroga.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

7. Data: 2008-05-06 08:19:37

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"FROST" <a...@g...pl> wrote in message

> A która firma produkuje z dwoma mieszadłami bo nie natrafiłem na żaden
> model.

Wszystkie modele Made in China. Wygodniejsze są gdy klapa jest otwierana na
dłuższym boku automatu - zazwyczaj miesci się pod szafkami wiszącymi.
Pooglądaj na Allegro - można trafić całkiem tanio.

8. Data: 2008-05-06 09:22:08

Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Wszystkie modele Made in China. Wygodniejsze są gdy klapa jest otwierana na
> dłuższym boku automatu - zazwyczaj miesci się pod szafkami wiszącymi.
> Pooglądaj na Allegro - można trafić całkiem tanio.

Mam klapkę otwieraną na krótszym boku, ale spokojnie mieści mi się pod
szafkami, a odległość od blatu do szafek mam raczej standardową, a
mieszkanie w bloku, gdzie stropy są nisko. Ciężko mi wyobrazić sobie
meble kuchenne, przy których nie dałoby się otworzyć maszyny :)

--
Grzegorz Janoszka

9. Data: 2008-05-06 09:30:00

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@J...nie-chce-spamu.pl> wrote in message

> [...]
> mieszkanie w bloku, gdzie stropy są nisko. Ciężko mi wyobrazić sobie meble
> kuchenne, przy których nie dałoby się otworzyć maszyny :)

Toteż podałem jako detal... ;-P)

10. Data: 2008-05-06 12:36:32

Od: "Kasia" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@J...nie-chce-spamu.pl> napisał
w wiadomości news:fvp791$bu4$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Ciężko mi wyobrazić sobie meble kuchenne, przy których nie dałoby się
> otworzyć maszyny :)

Wydaje mi sie, że ja tak mam - nie mogę stawiać maszyny na blacie pod
szafkami bo nie dam rady jej otworzyć.

Kasia

Łazienka Pytania.
CORAZ LEPSZE !!!