pralka whirpool

1. Data: 2008-05-05 10:07:39

Temat: pralka whirpool
Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pralkę whirpoola z górnym ładowaniem, nie podam dokładnie modelu (w tej
chwili), ale wiek coś około 6-7 lat, 500 obrotów. I pojawił się problem
następujący po zakończeniu prania nie odblokowuje się klapa. Tzn. można
otworzyć ale z użyciem sporej siły (tylko nie piszcie ze trzeba
poczekać...). Również przy zamykaniu obecnie trzeba użyć większej siły alby
zaskoczyło. Gdzie może leżeć problem i jak się go pozbyć (nie pozbywając się
pralki)?

JS

2. Data: 2008-05-05 12:28:44

Temat: Re: pralka whirpool
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
alby
> zaskoczyło. Gdzie może leżeć problem i jak się go pozbyć (nie pozbywając

Pewnie coś z serii AWG 68x. Blokada nowa za 25,00 i problem z głowy.

P.

3. Data: 2008-05-05 15:41:33

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> alby
> się
>
> Pewnie coś z serii AWG 68x. Blokada nowa za 25,00 i problem z głowy.

A tak apropos pralek Whirpoola. Nigdy już takowej nie kupię!
Mój "któryś tam zmysł" chodzi jak traktor podczas wirowania, co prawda ma
juz siedem lat ale zawsze tak chodził.
Jolka

4. Data: 2008-05-05 19:04:46

Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości
> Pewnie coś z serii AWG 68x. Blokada nowa za 25,00 i problem z głowy.

Sprawdziłem - model AWT 2250-500. Pora szukać blokady. mam tylko nadzieję,
że nie będzie trzeba rozmontować połowy pralki...

JS

5. Data: 2008-05-07 16:27:35

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

-----

6. Data: 2008-05-13 12:11:54

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości > A tak
apropos pralek Whirpoola. Nigdy już takowej nie kupię!
> Mój "któryś tam zmysł" chodzi jak traktor podczas wirowania, co prawda ma
> juz siedem lat ale zawsze tak chodził.
> Jolka

To i tak masz dobrze.
Mój górny whirlpool ma wiele usterek od samego początku i sam nie wiem,
dlaczego go jeszcze trzymam.
Nie pobiera proszku / płynu do płukania. W efekcie od samego początku sypię
proszek razem z bielizną do środka. To samo z płynem do płukania.
Nie dogrzewa wody, więc pierze w chłodnej.
Czasami zacina się coś i stale nalewa, jednocześnie wylewa, charczy, poziom
wzrasta, jak nie przesunę programatora ręcznie dalej, woda wylewa się przez
jakiś otwór na podłogę.
Blokada klapy odpuszcza po jakichś 3 minutach. Denerwuje mnie to. Po co tak
długo?
Niczego tej firmy już nie kupię.
Pozdrówka,
jangr