Lęk latania samolotem

1. Data: 2006-09-12 10:55:44

Temat: Lęk latania samolotem
Od: "mitozaur" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niedługo wybieram się w podróż samoletm i mam do Was pytanko, czy jest może
jakiś lek na zmniejszenie choćby strachu przed lotem. Za pomoc z góry
dziękuję.

2. Data: 2006-09-12 11:27:45

Temat: Re: Lęk latania samolotem
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mitozaur" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może
> jakiś lek na zmniejszenie choćby strachu przed lotem. Za pomoc z góry

Lista leków uspakajających związanych z peregrynowniem jest bardzo
długa. Zależy od wieku peregrynującego, jego stanu zdrowia, predyspozycji.
Większość tych leków jest sprzedawana na receptę.
Uważam, ze najlepszym rozwiązaniem jest wizyta u lekarza rodzinnego,
psychiatry / bez skierowania /.

Pozdrawiam

J.

3. Data: 2006-09-12 11:36:30

Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Alkohol_etylowy

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/

4. Data: 2006-09-12 11:43:38

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xanax doraźnie przed lotem. Wszystko minie.

5. Data: 2006-09-12 13:37:29

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może
| jakiś lek na zmniejszenie choćby strachu przed lotem. Za pomoc z góry

Dwie sety i jeszcze bedziesz z tego czerpac przyjemnosc.

A tak serio. Im wiecej bedziesz latac tym bardziej ci sie bedzie podobac.

Vx

6. Data: 2006-09-12 19:40:22

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limcha" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> Xanax doraźnie przed lotem. Wszystko minie.

Proszę pamiętać, ze Xanax uzależnia. Poza tym, nie wszyscy biorący
xanax po skończonym działaniu leku czują się dobrze. Mogą wystąpić
niespodziewane drgawki, lęki / tak!!! /
Jeżeli już to najwyżej 0.25 g. Przeciwskazania u dzieci i kobiet
w ciąży.

J.

7. Data: 2006-09-12 19:56:13

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę pamiętać, ze Xanax uzależnia.

Zwłaszcza po jednej dawce. Tu mi kaktus wyrośnie oooo

> Jeżeli już to najwyżej 0.25 g.

Min. 0,5 mg przy silnym lęku

anemia
Zgrubienie pod pacha