Zgrubienie pod pacha

1. Data: 2006-09-12 08:32:03

Temat: Zgrubienie pod pacha
Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu mam pod lewa pacha zgrubienie (srednicy ziarna
fasoli). W zasadadzie jest niebolesne, chyba, ze uciskam i utrzymuje
sie juz od paru dni. Zgrubienie to pojawia sie juz od paru lat
(doslownie, pojawia sie i znika po jakims czasie). Kiedy sie pojawia,
zazwyczaj mam jakies przeziebienie, grypke, oslabienie ogolnego
samopoczucia. Nie wiem, co tu jest czego przyczyna - czy choruje bo ono
sie pojawia, czy pojawia sie, bo choruje. Nie jestem sobie w stanie
teraz przypomniec kategorycznie, ale pod druga pacha chyba te mi sie to
pojawia.
Czy macie pomysl co to moze byc - wiem tyle, ze prawdopodobnie coz z
wezlami chlonnymi.
Kontrolnie chcialem pojsc na wizyte u onkologa, polecacie jakiegos w
Warszawie? I niedrogiego w miare, bom student. Na publiczna wizyte
szkoda mi czasu i zdrowia, tyle sie slyszy mrozacych opowiesci o
emerytkach okupujacych miejsca na pol roku naprzod :)
Ile mniej wiecej taka wizyta kosztuje? Nie znam sie, rzadko bywam u
lekarzy

2. Data: 2006-09-12 10:05:54

Temat: Re: Zgrubienie pod pacha
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

m...@t...pl napisał(a):
> [...]
> emerytkach okupujacych miejsca na pol roku naprzod :)
> Ile mniej wiecej taka wizyta kosztuje? Nie znam sie, rzadko bywam u

Pewnie węzeł chłonny - jeśli powiększa się przy infekcjach, a potem
maleje, to raczej normalny objaw.

Co do wizyt u onkologów - nie wiem, jak jest w Warszawie, ale ja w
Szczecinie jak miałem taki problem jak Ty (tylko mój węzeł nie chciał
znikać) zadzwoniłem do poradni przy szpitalu onkologicznym i
zarejestrowałem się na za tydzień.
Za darmo.
Więc warto spróbować.

--
Paweł Muszyński

3. Data: 2006-09-22 08:14:29

Od: "Nartur" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
wiadomości news:ee60pg$kog$1@nemesis.news.tpi.pl...

Cos podobnego zdarza się przy nadmiernym stosowaniu dezodorantów, ale ja
nnie jestem lekarzem.

Proszę o pomoc.
Pomoc dla "młodego" badacza :)
ból powyzej pasa