Proszę o pomoc.

1. Data: 2006-09-12 07:03:49

Temat: Proszę o pomoc.
Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o pomoc w następującej sytuacji: osoba w wieku 57 lat
(mężczyzna) od mniej więcej pół roku przesypia większą część
dni i nocy, jest permanentnie zmęczony, osłabiony, zaprzestał
pracować, nie chce dobrowolnie iść do lekarza, ma przewidzenia,
dziwne zachowania, traci pamięć (wybiórczo), powtarza się, ma albo
napady smiechu albo napady przygnębienia (płaczu, strachu), sytuacja
się nasila. Wczoraj doszła biegunka, wymioty, (nie wiem czy
przypadkowe zatrucie) drżenie rąk. Czasmi utrata świadomości, nie
rozpoznawanie ludzi,, miejsc. Co moga sugerować takie objawy i co
można zrobić ??? Powtarzam - nie pójdzie dobrowolnie do lekarza,
gdyz twierdzi że wszystko jest w porządku, że mu przejdzie, że
weźmie nerwosol i będzie mu lepiej. Jakie prawa ma najbliższa
rodzina. Nadmieniam, iż jest to człowiek choleryczny, wybuchowy,
wpadający w szał kłótni wielodniowych i tak było "od zawsze".

2. Data: 2006-09-12 07:28:22

Temat: Re: Proszę o pomoc.
Od: "veronique bebe" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem znawcą ale mi to po objawach wygląda na Parkinsona, nie
chcialabym jednak niczego sugerowac. moj dziadek mial dokladnie te
objawy. podobne ma jeszcze ponoć miażdżyca starcza, ale nie wiem jak
to się ma do wieku. Co do wymiotów i biegunki , to juz raczej moze
cos sie zlozylo przypadkiem.. julka

Pomoc dla "młodego" badacza :)
ból powyzej pasa
Leciutkie ćmienie stawów