Noworodek- mały problem

1. Data: 2006-09-11 11:11:07

Temat: Noworodek- mały problem
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

w sobote zostalismy z zoną rodzicami!!!
mały powinien dzisiaj zostac wypisany ale ma podobno w moczu jakieś grzyby. Nie
wiem co to może być? Żona miała podczas ciązy infekcję dróg moczowych, i nie
wiem czy to czasem nie od tego. Zona się denerwuje, ja także czy ktoś może miał
doczynienia z czymś takim? jestem trochę zdołowany!
prosze o opinie.

2. Data: 2006-09-12 08:19:44

Temat: Re: Noworodek- mały problem
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim gratulacje! A czy malenstwo jest wczesniakiem i jakiej jest
plci? Zakazenie drog moczowych to nic strasznego, aczkolwiek powinno byc
zdiagnozowane, gdyz moze byc wynikiem np. nieprawidlowosci w ukladzie
moczowym, ale nie ma co gdybac, trzeba to na pewno sprawdzic. W szpitalu nie
trudno o takie zakazenie, wiec raczej to nie ma nic wspolnego z infekcja u
matki. Prosze sie nie martwic, mysle ze lekarze w szpitalu sie tym zajma.

cwiczenia na bolocy kregoslup
Recepta na okulary
zapalenie zatok
Orzecznik ZUS