Lek na spowolnienie przemiany materii

1. Data: 2003-07-16 13:51:30

Temat: Lek na spowolnienie przemiany materii
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy sa jakies leki na spowolnienie przemiany materii?
Bo diety na mase u mnie sie niesprawdzaja...
Chce po prostu wiedziec czy sa takie leki i nazwy tych lekow

2. Data: 2003-07-16 20:46:30

Temat: Re: Lek na spowolnienie przemiany materii
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

są leki, których działaniem niepożądanym jest przyrosta masy ciała,np.
niektóre neurologiczne czy przeicwalergiczne starszej generacji. odradzam.

3. Data: 2003-07-16 20:59:14

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp <m...@o...pl> napisał(a):

> są leki, których działaniem niepożądanym jest przyrosta masy ciała,np.
> niektóre neurologiczne czy przeicwalergiczne starszej generacji. odradzam.

A na przykład Megace?

Pozdrawiam...

4. Data: 2003-07-17 10:37:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jul 2003, Magdalena Chlebna wrote:

> A na przykład Megace?

Megace akurat stosuje sie u chorych wyniszczonych celem
poprawy przemiany materii, uzyskania lepszego stanu
odzywienia i zapobiezeniu dalszemu chudnieciu

Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

5. Data: 2003-07-17 13:30:15

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Megace akurat stosuje sie u chorych wyniszczonych celem
> poprawy przemiany materii, uzyskania lepszego stanu
> odzywienia i zapobiezeniu dalszemu chudnieciu

Ile ten lek moze kosztowac i czy trzeba recepte?

6. Data: 2003-07-18 16:02:05

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Jul 2003 15:30:15 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

> Ile ten lek moze kosztowac i czy trzeba recepte?

Dla potrzebujących - darmo.
Ludzie ze wskazaniami tego leku mogą go brać spokojnie, bo po prostu nie
dożyją jego działań ubocznych, a nawet jeśli dożyją - to i tak będą one
stanowić najmniejszy problem.

Młody zdrowy człowiek w ogóle nie powinien o tym leku myśleć.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

7. Data: 2003-07-19 12:01:52

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanowić najmniejszy problem.
>
> Młody zdrowy człowiek w ogóle nie powinien o tym leku myśleć.

Przegladalem ulotke leku:
http://www.b-ms.com.pl/leki/na_rec/index.php?
lek=megace&PHPSESSID=bb2452472b4c4f3820110a59d30091e
9

Nie wywoluje jakis powaznych skutkow ubocznych u zdrowych ludzi.
Zreszta bede musial isc po recepte do swojego lekarza. Zobaczymy co on na to
powie.

Dziwny problem ze słuchem :(
Grzyb na rękach + soczewki kontaktowe
wymagania sanitarne co do oddziału rehabilitacji ambulatoryjnej i ruchowe
vessel Due
pytanie o sztuczne serce