Liebherr - alarm dzwiekowy - pytanie

1. Data: 2007-09-04 08:33:28

Temat: Liebherr - alarm dzwiekowy - pytanie
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zamierzam kupic niebawem lodowke. Waham sie miedzy dwoma modelami
Liebherra:

-CUP 35530
-CP 35030

Ta druga rozni sie od pierwszej tym ze ma 2 termostaty (oddzielnie dla
chlodziarki i zamrazarki), dlatego wolalbym ja. Rzecz w tym ze posiada
tez
alarm dzwiekowy.
Teoretycznie alarm ten jest wbudowany po to zeby ostrzegac o zle
domknietych
drzwiach lodowki, ale niestety jest tak skonstruowany ze wlacza sie
przy
naglym wzroscie temperatury w lodowce.
I tu mam pewne obawy - mianowicie boje sie ze np. o 2 w nocy wylacza
mi prad w
mieszkaniu i za godzine lodowka zacznie mi przerazliwie piszczec -
bede musial
wstac i wylaczyc te syrene co mi sie nie usmiecha...
Alarmu niestety nie da sie wylaczyc na stale - mozna tylko przerwac
piszczenie
jak juz wystapi.
W zwiazku z powyzszym mam pytanie - czy ktos ma moze w domu Liebherra
z takim
alarmem i moglby potwierdzic / rozwiac moje obawy ?

Pozdrawiam
Melmack

2. Data: 2007-09-04 08:46:07

Temat: Re: Liebherr - alarm dzwiekowy - pytanie
Od: piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> I tu mam pewne obawy - mianowicie boje sie ze np. o 2 w nocy wylacza
> mi prad w
> mieszkaniu i za godzine lodowka zacznie mi przerazliwie piszczec -

Bez pradu? Perpetum mobile :)

--
I targuje sie z wojskowym, pol nocy tracac zdrowie
W koncu podziela sie po polowie - K. S.

3. Data: 2007-09-04 12:01:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 4 Wrz, 10:46, piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> wrote:

> Bez pradu? Perpetum mobile :)

A nie ma toto jakichs akumulatorow ? W koncu pisza ze utrzymuje
temperature w zamrazalniku przez 11 godzin od wylaczenia pradu...

Pozdrawiam
Melmack

4. Data: 2007-09-04 12:12:19

Od: piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> A nie ma toto jakichs akumulatorow ? W koncu pisza ze utrzymuje
> temperature w zamrazalniku przez 11 godzin od wylaczenia pradu...
>
> Pozdrawiam
> Melmack

Alf, czy ty jestes blondynka?
Nie ma akumulatorow, bez pradu nie bedzie piszczec.

5. Data: 2007-09-04 13:59:03

Od: Michal <m...@i...CIACH.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:
> A nie ma toto jakichs akumulatorow ? W koncu pisza ze utrzymuje
> temperature w zamrazalniku przez 11 godzin od wylaczenia pradu...
>
> Pozdrawiam
> Melmack

Dżizos, trzyma 11 godzin bo jest szczelna i odpowiednio zaizolowana.

:)

Piszczeć będzie jak naładujesz dużo żarcia i temperatura się podniesie,
albo jak zostawisz otwarte drzwi.

A tak na marginesie mam model Liebherra z no-frostem i jestem
rozczarowany głośnością pracy lodówki. Mogło być lepiej za taką kasę.

Poza tym dość długo nie mogłem wytępić smrodku wewnątrz lodówki, dopiero
seria myć wodą z octem i pochłaniacz zapachu i kawa i soda oczyszczona
pomogły.

Nadal co mnie wkurza w środku utrzymuje się duża wilgotność.

Pozdrawiam,
MK

6. Data: 2007-09-04 14:51:41

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

* m...@g...com* wdusil[a] nastepujace knefle:

| A nie ma toto jakichs akumulatorow ? W koncu pisza ze utrzymuje
| temperature w zamrazalniku przez 11 godzin od wylaczenia pradu...

Bo oprocz swiatla w lodowce mieszka tez mroz

7. Data: 2007-09-04 15:28:11

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal wystukał:

> Dżizos, trzyma 11 godzin bo jest szczelna i odpowiednio zaizolowana.

> :)

> Piszczeć będzie jak naładujesz dużo żarcia i temperatura się podniesie,
> albo jak zostawisz otwarte drzwi.

Bez sprawdzenia nie wykluczałabym scenariusza w stylu: zanik prądu ->
podwyższenie temperatury w lodówce -> włączenie prądu -> alarm...

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

8. Data: 2007-09-04 18:03:13

Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia pisze:

> Bez sprawdzenia nie wykluczałabym scenariusza w stylu: zanik prądu ->
> podwyższenie temperatury w lodówce -> włączenie prądu -> alarm...

Ale ten alarm wlacza chyba sie przy niedomknietych drzwiach.
To musialby byc fatalny zbieg okolicznosci, zostawic niedomkniete drzwi
akurat wtedy kiedy wylacza prad ;)
Jak dla mnie nie jest to istotny powod do niekupienia tej lodowki :)

--
Nadejdzie kiedyś taki czas, Za wszystko kurwy zapłacicie
W helikoptery wsadzą was, I nigdy już tu nie wrócicie - P. K.

9. Data: 2007-09-06 15:03:58

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com wrote in
.com:

Mam taki cos ;-)
Jak wylacza prad to nie zadzila :-) z reszata lodowka dosyc dlugo
wytrzymuje bez pradu o ile jest zamknieta. Alarm jest cichy, nie jak
syrena w samochodach. Pop rostu takie ciche jednostajne pi pi pi pi ;-)
Na razie dalo o sobie znac raz, wstalem w nocy do dziecka i cos mi
piszczalo, zanim sie polapalem co to to chwila mi sie zeszla ;-)

e-Shrek

Pokrowiec / narzuta / obicie Finki
Jasne fugi - czym czyscic?
Eko groszek - gdzie? okolize Warszawy Zachodniej
Naprawa wanny akylowej
MDF