Lipy nie kwitną

1. Data: 2014-07-06 18:36:48

Temat: Lipy nie kwitną
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam około 70 lip z tego w tym roku kwitną 3
Co może być powodem?
--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-07-06 20:21:00

Temat: Re: Lipy nie kwitną
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Jul 2014 18:36:48 +0200, SJS napisał(a):

> Mam około 70 lip z tego w tym roku kwitną 3
> Co może być powodem?

ALBO 67 sztuk kwitnie wcześniej niż te 3 i pąki im wymarzły podczas
przymrozków, ALBO masz lipy drobnolistne, które wykazują się przemiennym
kwitnieniem, czyli kwitną co drugi rok (oczywiście to niekoniecznie stałe
zjawisko, może być tylko okresowe, a im starsze drzewo, tym bardziej jest
widoczne to przemienne kwitnienie) no i właśnie te 63 nie zakwitło, a tylko
3 akurat kwitnąć zechciały.

3. Data: 2014-07-07 08:31:50

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-06 20:21, Ikselka pisze:

> [...]
> widoczne to przemienne kwitnienie) no i właśnie te 63 nie zakwitło, a tylko

Większość to szerokolistna
Dużo suchych gałęzi i gałązek w tym roku
Miodu mało
Próbuję zasiedlić kószkę /kuszkę/
To samo zjawisko z lipami w okolicy
Chyba przemarzły wiosną
Od dwóch dni w pasiece pachnie...miodem.
Może spadź?
Od dawna nie widziałem aby latały o zmierzchu a wczoraj latały jak
podczas rabunków ale ... gdzieś indziej.
Sprawdzę.
Duże straty w pszczołach zimą w okolicy.

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.