Listwy przypodłogowe a malowanie

1. Data: 2009-05-07 11:01:24

Temat: Listwy przypodłogowe a malowanie
Od: "Rom" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy znacie jeskiś system listew przypodłogowych PCV
które da się na czas malowania ŁaTWO ściągać
(czytaj bez wykrecania wkrętów np.)
tak aby nie trzeba było ich okeljać taśmą malarską?

ThinA

2. Data: 2009-05-07 11:57:19

Temat: Re: Listwy przypodłogowe a malowanie
Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rom wrote:
> Czy znacie jeskiś system listew przypodłogowych PCV
> które da się na czas malowania ŁaTWO ściągać
> (czytaj bez wykrecania wkrętów np.)
> tak aby nie trzeba było ich okeljać taśmą malarską?

Jakiś czas temu kupowałem w Castoramie listwy przypodłogowe mocowane na
wcisk na przykręcone do ściany zaczepy. Możesz w miarę łatwo je
ściągnąć, pomalować i potem założyć od nowa. Nie pamiętam nazwy, ale to
taki system umożliwiający pociągnięcie kilku przewodów w tych listwach.
A już wiem, to było to: http://www.aspro.com.pl/

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2009-05-15 21:22:19

Od: TAP <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-05-07 13:01, Rom wrote:
> [...]
> które da się na czas malowania ŁaTWO ściągać
> (czytaj bez wykrecania wkrętów np.)
> tak aby nie trzeba było ich okeljać taśmą malarską?

www.salag.com - dobre nowoczesne listwy

Wymiana okien i drzwi zewn.
domofon - wzmocnienie sygnału
Moc przylacza
Czy są jakieś naprawdę ciche wiatraki i prądnice?
Hydrofor