Odkurzacz Panasonic MC-E762 - jak rozebrac

1. Data: 2009-05-07 12:06:31

Temat: Odkurzacz Panasonic MC-E762 - jak rozebrac
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś z szanownych grupowiczów dobrał się do wnętrza obudowy tego
odkurzacza? Podobno wkręty mogą być ukryte pod nakładkami przycisków
zwijacza kabla i włącznika sieciowego. Próbowałem łagodnie wyjąć je, ale
bez powodzenia. Czas na próbę siłową. Byłbym wdzięczny za potwierdzenie,
że warto tam szukać tych wkrętów, bo może to być próba niszcząca.
Pozdrawiam,
F.

2. Data: 2009-05-07 14:31:13

Temat: Re: Odkurzacz Panasonic MC-E762 - jak rozebrac
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.elektroda.pl

3. Data: 2009-05-08 08:51:38

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> www.elektroda.pl
Stamtąd zaczerpnął swą dotychczasową wiedzę...
F.

4. Data: 2009-05-09 11:41:49

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczerpnij też. To naprawdę duża baza wiedzy i porad RTV i AGD
Jacek

5. Data: 2009-05-10 22:02:18

Od: Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Zaczerpnij też. To naprawdę duża baza wiedzy i porad RTV i AGD
Oczywiście powinno być "zaczerpnąłem" - to chyba jasne. Jeśli pytam, to
dlatego że nie ma kompletnego rozwiązania.
F.

Listwy przypodłogowe a malowanie
Wymiana okien i drzwi zewn.
domofon - wzmocnienie sygnału
Moc przylacza
Czy są jakieś naprawdę ciche wiatraki i prądnice?