Panel Deante - Jaguar Round

1. Data: 2009-05-07 20:23:51

Temat: Panel Deante - Jaguar Round
Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś z Was jest użytkownikiem panelu prysznicowego firmy Deante -
Jaguar Round?
Albo jakiegos innego tej firmy? Wiem ze wschód.... ale moze coś wart?
Pozdrawiam
Robi

2. Data: 2009-05-08 13:13:16

Temat: Re: Panel Deante - Jaguar Round
Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert pisze:
> [...]
> Jaguar Round?
> Albo jakiegos innego tej firmy? Wiem ze wschód.... ale moze coś wart?

wszystko jest wschód
niekiedy lepszy niekiedy gorszy

michal

3. Data: 2009-05-09 11:24:07

Od: "malaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - Jaguar Round?
> Albo jakiegos innego tej firmy? Wiem ze wschód.... ale moze coś wart?

Używam od kilku miesięcy panelu Deante Toscano - póki co nie mam do niego
zastrzeżeń, wygląda nieźle i sprawuje się przyzwoicie.

4. Data: 2009-05-11 11:49:02

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak panele, ale baterie są niezłe - od kilku lat używam jednej
takiej i wytrzymała wyraźnie dłużej, niż typowe polskie produkcje
("Armatury" np.). Poza tych nie jestem pewny, ale chyba Deante to akurat
polska firma?

T.

5. Data: 2009-05-11 12:41:27

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał:
> [...]
> takiej i wytrzymała wyraźnie dłużej, niż typowe polskie produkcje
> ("Armatury" np.). Poza tych nie jestem pewny, ale chyba Deante to akurat

Jak najbardziej polska, ale dużo rzeczy ściągają chyba z Chin, przynajmniej
do tych tańszych wyrobów. Ja używam panelu Deante Selena, dojechał do mnie
pięknie zapakowany z naklejką w środku "Made in China":) Mam za sobą
pierwszą naprawę /używam ok. 2 miesiące/, mianowicie w trakcie kąpieli z
hukiem urwała się do połowy u nasady dysza od hydromasażu, wykonana z
plastiku. Serwis dojechał w postaci miłego pana, który migiem wymienił
dyszę, a przy okazji też górną wylewkę, bo ciężko chodziła regulacja
strumienia wody. Facet powiedział, że ta urwana dysza zdarza się po raz
pierwszy - wcześniej nie miał do czynienia z taką usterką, pocieszył, że
jakby cos się dalej działo, to mi wymienią cały panel.
Generalnie w sumie jestem zadowolona, usterki się zdarzają we wszystkim, a
naprawa była błyskawiczna i bez wydziwiania.
Zwróć jedynie uwagę, że mój panel jest jednym z najtańszych w ofercie
Deante, ten, który Cię interesuje, to zdecydowanie wyższa półka, a więc i
teoretycznie lepsza jakość:)

Uśmiechy,
Beata

Odkurzacz Panasonic MC-E762 - jak rozebrac
Listwy przypodłogowe a malowanie
Wymiana okien i drzwi zewn.
domofon - wzmocnienie sygnału
Moc przylacza