Listwy przypodłogowe do ukrycia przewodów

1. Data: 2002-09-09 12:26:25

Temat: Listwy przypodłogowe do ukrycia przewodów
Od: "pinkdotR" <wronski@NIE_ZNOSZĘ_SPAMU.rose.man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może polecić jakieś dobre listwy przypodłogowe, które mają służyć
do ukrycia przewodów (antenowe, AV, komputerowe)? Chciałbym, aby łączyły one
funkcjonalność listew do montażu okablowania sieci komputerowych (łatwe
otwieranie) z estetyką pozwalającą zastosować je w pomieszczeniach
mieszkalnych.

Dzięki i pozdrowionka

pinkdotR

1. Data: 2002-09-09 22:06:52

Temat: Re: Listwy przypodłogowe do ukrycia przewodów
Od: "Adam 'AdamEK' Krawczyk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinkdotR" <wronski@NIE_ZNOSZĘ_SPAMU.rose.man.poznan.pl>
napisał w wiadomości news:ali414$rad$1@news2.tpi.pl...
> [...]
(łatwe
> otwieranie) z estetyką pozwalającą zastosować je w pomieszczeniach

Udaj sie do jakiejs duzej hurtowni elektrycznej i popros o katalog (np.
Legrand FAEL - akurat taki mam) lub innej firmy ktora produkuje kanaly
kablowe

We wspomnianym katalogu Legrand-a jest duzo roznego rodzaju kanalow
kablowych - niektore nawet bardzo estetyczne.
Sam tez mysle tak zrobic bo kabli od groma a jeszcze wymyslilem sobie
osobny zabezpieczony obwod do RTV i komputera, osobny do oswietlenia i
calkiem osobny do np. odkurzacza. A jeszcze trzeba kabel sieci komp.
schowac, telefoniczny. Brrrr duuuzo tego.

Adam 'AdamEK' Krawczyk
PF126p limited p.m.s. version ; SA 80l. ; A1040STE
SRS

1. Data: 2002-09-10 07:28:15

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udaj sie do jakiejs duzej hurtowni elektrycznej i popros o katalog (np.
> Legrand FAEL - akurat taki mam) lub innej firmy ktora produkuje kanaly
> kablowe

Jaka jest przewaga tych listew Legrand nad peszlami zamurowanymi w scianie?

Karol

1. Data: 2002-09-10 07:59:05

Od: "Boni Sulkowski" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

> Jaka jest przewaga tych listew Legrand nad peszlami zamurowanymi w
scianie?

Listwę otworzysz i dołożysz dodatkowy przewód. Dołożenie dodatkowego
przewodu do peszla w ścianie (szczególnie jak już coś w peszlu siedzi)
to loteria, fifty fifty, uda się albo nie uda.

--
Boni

1. Data: 2002-09-10 08:06:23

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wystukał w wiadomości <alk75l$ian$1@news2.tpi.pl>:

> Jaka jest przewaga tych listew Legrand nad peszlami zamurowanymi w scianie?

Taka, że jak już ma się ściany to nie trzeba ich kuć... ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-09-10 08:32:02

Od: "Boni Sulkowski" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia <J...@r...art.pl> wrote in message

> Taka, że jak już ma się ściany to nie trzeba ich kuć... ;)

Eee, że się tak głupio sytam, Jo'Asiu, czy ty tutaj tak jakoś
zabłądziłaś, czy się może budujesz, czy co? ;-)))

--
Boni

1. Data: 2002-09-10 09:38:01

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boni Sulkowski wystukał w wiadomości <alkakq$1rq061$1@ID-136479.news.dfncis.de>:

> Jo'Asia <J...@r...art.pl> wrote in message

> Eee, że się tak głupio sytam, Jo'Asiu, czy ty tutaj tak jakoś
> zabłądziłaś, czy się może budujesz, czy co? ;-)))

Patrz w nagłówki. Ja z tej drugiej grupy. ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Gar'ybgawi: wyspa szczęśliwa"

1. Data: 2002-09-10 10:10:18

Od: "Boni Sulkowski" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boni Sulkowski wystukał w wiadomości

> Patrz w nagłówki. Ja z tej drugiej grupy. ;)

Sory sory, Ołtluk tak dyskretnie 'zaznacza' crossposty, że prawie zawsze
ich nie dostrzegam

--
Boni

1. Data: 2002-09-10 10:15:37

Od: "pinkdotR" <wronski@NIE_ZNOSZĘ_SPAMU.rose.man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim!

Teraz muszę tylko przeanalizować gąszcz dostępnych typów i dobrać coś na
moje potrzeby. Ceny może jakoś przeżyję.

Gorące pozdrowionka

pinkdotR

Użytkownik "Adam 'AdamEK' Krawczyk" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:alj60s$qfr$1@news2.tpi.pl...

1. Data: 2002-09-12 06:42:36

Od: Tomasz Piszczelski <q...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.rec.dom pinkdotR <wronski@nie_znoszĘ_spamu.rose.man.poznan.pl> wrote:
> [...]
> funkcjonalność listew do montażu okablowania sieci komputerowych (łatwe
> otwieranie) z estetyką pozwalającą zastosować je w pomieszczeniach

Wlasnie instaluje sobie listwy Elda szczecinek. Maja oferte na swojej
stronie. Wczesniej kombinowalem z Polam Suwalki. Elda jest lepsza.

--
Tomek

podokienniki (okapniki)
PRODIŻ