Literatura

141. Data: 2008-12-03 12:49:00

Temat: Re: Literatura
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-Cha,nikt nie wie co mysla umierajacy,ale ty wiesz.To powinien
byc temat co dolega Ikselce.Po kazdym portalu chodzac,jest zauwazalne
ze ludzie sie z toba nie zgadzaja.Wypierasz to ze z toba jest cos nie
tak,afektem tej nieakceptacji jest twoje przekonanie ,ze wszyscy mysla
tak jak ty,nawet umierajacy.Dajesz sobie jedynie zludzenie ze twoje
mysli sa potwierdzane przez innych,aby wyprzec niepokój ze niestety
nie sa.Caly czas nie chcesz widziec tysiecy samobójstw popelnianych
popelnianych na swiecie,raczej z checi smierci a nie zycia,wiec to
zaprzecza twojej urojonej rzeczywistosci i projektujesz swoje mysli na
wszystkich,ze chca zyc ,jako ich mysli.Dobrze ci Redart radzi z ta
psychoanaliza.e pogryz? - zam?wisz

142. Data: 2008-12-03 13:12:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> W 1 tygodniu ciąży to akurat jest każda dojrzała kobieta mniej więcej co
> miesiąc.

No nie gadaj. Kobieta jest w ciąży, kiedy jajeczko zostanie zapłodnione.
To, że liczy się ciążę od daty ostatniej miesiączki, jeszcze nie znaczy,
że kobieta jest co miesiąc w ciąży. :>

Ewa

143. Data: 2008-12-03 13:15:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Dec 2008 13:33:25 +0100, medea napisał(a):

> Jednak to, co Ty prezentujesz w tej dyskusji, wydaje mi się podobne do
> kampanii wrześniowej albo powstania warszawskiego - dużo w tym zapału,
> serca, ale broni mało i w dodatku jakaś taka archaiczna.

Tak, serce to już archaiczna broń, ale jak dla mnie, prócz wiedzy
biologicznej, jedyna dostepna - prawa wszak nie stanowię.
Jeśli jednak moim sercem trafię do choćby jednego serca, to jestz wszystko,
o co mi chodzi.

> Jest to jakaś
> metoda oporu, ale może przynieść dużo strat i być skazana na klęskę.

Zależy, co dla kogo jest klęską - dla mnie nie jest nią fakt nietrafienia
do 99 procent ludzi czytających to, co piszę :-)
Liczą sie pozytywy - więc dla mnie ten 1 procent to jest to, o co chodzi.

Filozofia moja jest prosta: warto ocalić choćby jedno nowe istnienie od
śmierci i choćby jednego człowieka od uczynienia zła.
I wtedy już znaczy, że coś wywalczyłam. Czyli działam, a nie formalnie
przyczyniam się swym milczeniem do śmierci nienarodzonych.

144. Data: 2008-12-03 13:16:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Dec 2008 14:12:50 +0100, medea napisał(a):

> No nie gadaj. Kobieta jest w ciąży, kiedy jajeczko zostanie zapłodnione.
> To, że liczy się ciążę od daty ostatniej miesiączki, jeszcze nie znaczy,
> [...]

Jak widzisz, demon niewiedzy zbiera ciągle żniwo :-(((

145. Data: 2008-12-03 13:16:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To, że liczy się ciążę od daty ostatniej miesiączki

A ściślej - _biorąc_od_uwagę_ datę ostatniej miesiączki.

Ewa

146. Data: 2008-12-03 13:25:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tak, serce to już archaiczna broń, ale jak dla mnie, prócz wiedzy
> biologicznej, jedyna dostepna - prawa wszak nie stanowię.

Sercem się powinno kochać, a nie walczyć. Może dlatego?

To nie jest filozofia, a _ideologia_.

Ewa

147. Data: 2008-12-03 13:29:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Dec 2008 14:25:51 +0100, medea napisał(a):

> Sercem się powinno kochać, a nie walczyć. Może dlatego?

Pisałam też o wiedzy. Ta kompozycja to najnowsza broń, której ludzie
jeszcze nie nauczyli się skutecznie opierać.
:->

> To nie jest filozofia, a _ideologia_.
>
> Ewa

Jak zwał, tak zwał, ale jakoś czuję się poza gronem "ekskomunikowanych z
powodu formalnego udziału".

148. Data: 2008-12-03 13:30:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jak zwał, tak zwał, ale jakoś czuję się poza gronem "ekskomunikowanych z
> powodu formalnego udziału".

I to Cię satysfakcjonuje? O to Ci chodzi?

Ewa

149. Data: 2008-12-03 13:38:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Dec 2008 14:30:48 +0100, medea napisał(a):

> I to Cię satysfakcjonuje? O to Ci chodzi?
>
> Ewa

M.in. TEŻ. Jestem czynną katoliczką - moje działanie nie sprowadza się do
deklaracji wiary oraz wejścia "do" i wyjścia "z" kościoła raz w tygodniu.
Prócz innych - myślę też o sobie, tj. o zbawieniu swojej duszy, taki jest
cel wiary, która wybrałam. Nie satysfakcjonuje mnie odmówienie we wlasnej
intencji siedmiuset zdrowasiek ani 9-piatkowy cykl mszy - dbam czynnie o
swoje zbawienie. To jest działalnośc swiadoma i pozyteczna dla innych, nie
tylko dla mnie.

150. Data: 2008-12-03 14:05:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-Ta twoja najnowsza broń,to niestety urojenia.Jedynie
egzystencjalizm jest w stanie walczyc z nauka,a ty go nie znasz,wiec
nie jestes w awangardzie.

Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce
I WSZYSTKO JASNE !!!