Lobby narkotykowe

1. Data: 2015-01-27 17:14:27

Temat: Lobby narkotykowe
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lobby marihuanowe - Wolne Konopie czy Kora, twierdzą że marihuana nie
uzależnia. Tym czasem sami są uzależnieni i chcą uzależnić innych.
Ja tam w swoim życiu ani razu nie brałem narkotyków, chyba że Red Bulla;)

2. Data: 2015-01-27 18:15:05

Temat: Re: Lobby narkotykowe
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> Lobby marihuanowe - Wolne Konopie czy Kora, twierdzą że marihuana nie
> uzależnia. Tym czasem sami są uzależnieni i chcą uzależnić innych.
> Ja tam w swoim życiu ani razu nie brałem narkotyków, chyba że Red Bulla;)

Od wielu lat nie palę konopi siewnej, kiedy paliłem to tylko sporadycznie.
Daje taki krzaczek dobry odjazd, ale nawet pomimo to mnie nigdy nie
ciągnęło, żeby zapalić po raz drugi. Mimo to popieram, ponieważ cannabis w
małych dawkach zmniejsza statystycznie agresywność i pobudza wyobraźnię.

--
????
???

3. Data: 2015-01-27 18:16:21

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-27 o 17:14, zdumiony pisze:
> Lobby marihuanowe - Wolne Konopie czy Kora, twierdzą że marihuana nie
> uzależnia. Tym czasem sami są uzależnieni i chcą uzależnić innych.
> Ja tam w swoim życiu ani razu nie brałem narkotyków, chyba że Red Bulla;)

A więc raczej nie powinieneś się wypowiadać na ten temat. Bo wbrew temu
co się oficjalnie twierdzi, nie jest aż tak łatwo się uzależnić. Jednak
tych co namawiają na prochy innych nie powinno się odznaczać medalami.

4. Data: 2015-01-27 18:16:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> [...]

małych dawkach zmniejsza statystycznie agresywność i pobudza wyobraźnię.

*przypisek - nie z własnej inicjatywy, byłem częstowany na paru ładnych
imprezach!!

--
????
???

5. Data: 2015-01-27 18:21:49

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-27 o 18:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> małych dawkach zmniejsza statystycznie agresywność i pobudza wyobraźnię.

Bo może mało paliłeś, ale gdy ktoś dużo zażywa, to potem otępieje -
zamiast odjazdu ma prawie stan normalny, natomiast bez marihuany czuje
się jak na silnych psychotropach, ma anhedonię, nie odczuwa muzyki, barw
tak nie działają

6. Data: 2015-01-27 18:39:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> [...]
> zamiast odjazdu ma prawie stan normalny, natomiast bez marihuany czuje
> się jak na silnych psychotropach, ma anhedonię, nie odczuwa muzyki, barw

To zakazać cukru, bo ludzie na cukrzycę chorują ;/

--
????
???

7. Data: 2015-01-27 18:45:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> *przypisek - nie z własnej inicjatywy, byłem częstowany na paru ładnych

Zaintubowali Cię?

Ewa

8. Data: 2015-01-27 18:51:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Zaintubowali Cię?
>
> Ewa

Chodzi o aktywną inicjatywę, a nie o odpowiedź "tak" na propozycję jak się
wiaderko pojawia na spędzie.

--
????
???

9. Data: 2015-01-27 18:54:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Zaintubowali Cię?
>
> Ewa

Chodzi o aktywną inicjatywę, a nie o odpowiedź "tak" na propozycję jak się
wiaderko pojawia na spędzie.

PS. Prawda jest taka, że abym chciał to palić, to trzeba by mi to podstawić
faję lub jointa pod nos.

--
????
???

10. Data: 2015-01-28 23:46:38

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2015 17:14:27 +0100, zdumiony napisał(a):

> Lobby marihuanowe - Wolne Konopie czy Kora, twierdzą że marihuana nie
> uzależnia. Tym czasem sami są uzależnieni i chcą uzależnić innych.
> Ja tam w swoim życiu ani razu nie brałem narkotyków, chyba że Red Bulla;)

https://www.youtube.com/watch?v=OmqfmENGmSI

;)

M.

Co tak pusto?