Lodowka

1. Data: 2001-05-11 20:45:29

Temat: Re: Lodowka
Od: "Rafal Kubiak" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irok temu dokonywalismy wyboru lodowki razem z zona. Jesli interesuja Cie
lodowki tak wysokie, to wtedy na rynku dostepne byly whirpool, electrolux
i bauknecht. My sie skusilismy na baunechta (firma nalezy do grupy
whirpool) Lodowka jest ok. W dlugi weekend jednak sie cos zepsulo i wtedy
okazalo sie, ze bardzo dobrze sie stalo, ze mamy lodowke dwuagregatowa.
Okazalo sie, ze zwarly sie jakies dwa styki, ponoc wada fabryczna, i
teraz juz chodzi.
Tak na marginesie, kupujac cokolwiek w Media Markcie pilnujcie, zeby
dobrze wypelniali gwarancje. Zdarza sie, ze nie podpisuja wszystkiego co
trzeba (Poznan).
pozdrowienia
Ralf

1. Data: 2001-05-12 06:56:40

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz <g...@g...com.pl> wrote:

> Mysle, ze temat nie jest OT, bo z kuchnia zwiazany nierozerwalnie.
> Mianowicie:
> Kupuje lodowke duza, o wysokosci 200 cm. z zamrazalka na dole,
> 2-agregatowa. Niewiele firm robi takie duze lodowki i znalazlem
> tylko 3: Mastercook, Ariston i Whirpool. Moze ktos zna inne ?
> Prosze rowniez o opinie dot. lodowek z tych firm; awaryjnosc,
> glosnosc pracy, praktycznosc itp.

A Zanussi, Bosch, Siemens i przede wszystkim Elektrolux?

Swojego Elektroluxa kupilem uzywanego w 1989. Sklep, ktory sprowadzila
te lodowki opatrzyl je opinia techniczna okreslajaca stopien zuzycia --
moja miala 50%. "Gazeta Wyborcza" wykryla ten sklep i pryncypialnie
potepila sprzedawanie zlomu, wiec wycofano je ze sprzedazy (tak to sie
traci na uczciwosci), ja jednak zdazylem kupic. Taksowkarz towarowy,
ktory wiozl mi ja do domu nie mogl sie nadziwic, ze taka wielka. Teraz
bez trudu mozna kupic jeszcze wieksza i nowa, ale wtedy to byl
ewenement. Ma dwa agregaty, zamrazalnik na dole. Nie slychac jej jak
pracuje. Zuzywa malo pradu. Wszystkie polki solidnie sie trzymaja. W
ciagu calego czasu jaki stal u mnie raz zatkal sie odplyw wody z
samoodmrazacza, co sam przetkalem i raz zepsul sie termostat w lodowce,
co naprawil mi mechanik za pare groszy.

Tak to zaczalem tracic zaufanie do "Gazey Wyborczej"

Gdybym teraz kupowal lodowko-zamrazarke, to jezeli nie Elektrolux, to
ktorejs z wymienionych przeze mnie firm, tylko wieksza, zwlaszcza z
wieksza lodowka, ale to kwestia potrzeb.

W lodwkach dobrych marek wazna jest oprocz cichosci pracy, poboru pradu
i niezawodnosci takze wygoda urzadzenia wnetrza i jakosc wykonania
szczegolow. Co komu z lodowki w ktorej trudno ustawic zakupione
jedzenie, lub w ktorej obsuwaja sie polki, obluzowuja sie zawiasy lub
parcieje uszczelka jak to widzialem w lodowkach tanszych marek?

Wladyslaw

1. Data: 2001-05-12 21:38:07

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał
|Ma dwa agregaty, zamrazalnik na dole. Nie slychac jej jak
|pracuje. Zuzywa malo pradu. Wszystkie polki solidnie sie trzymaja.

Sorry wszystkim, ale mam świetny nastrój i NNMSP ;-))
Polki pisze się z dużej litery ale, faktycznie, solidnie się trzymają.

|Tak to zaczalem tracic zaufanie do "Gazey Wyborczej"

Jak w Lublińcu, w kiosku przy dworcu PKP, tak ze 3 lata temu
usłyszałam "koszerną proszę" a ekspedientka bez mrugnięcia okiem
podała GW, to już mi całkiem szczęka opadła.

GosiaH
PS. Ty To masz nerwy, podziwiam:

1. Data: 2001-05-13 08:16:43

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

GosiaH <g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> us"ysza"am "koszerną proszę" a ekspedientka bez mrugnięcia okiem
> poda"a GW, to już mi ca"kiem szczęka opad"a.

Ja tam wole nazwe "wybiorcza".
> --
> Pozdrawiam
> GosiaH
> PS. Ty To masz nerwy, podziwiam:

Uzywam MacSoupa od lat, bo to bardzo dobry program i wlasciwie jedyny
porzadny program do news'ow off-line na macintosha. Nie place zas, bo
jego autor, mimo wielokrotnych prosb ze strony polskich uzytkowniko nie
chce zaimplementowac obslugi znakow srodkowoeuropejskich w ISO-8859-2.
Program ten wrecz nie pozwala wysylac listow zawierajacych znaki
diakrytyczne. Ale to wlasciwie jedyna jego wada. Autor jednak twierdzi,
ze predzej zrobi wersje dla Japonczykow niz dla Polakow. Jak
zaimpementuje ISO-88859-2 to zaplace. Predzej jednak chyba doczekam sie
w domu porzadnego lacza internetowego w miejsce modemu i wtedy zafunduje
sobie jakis dobry program on-line.

Wladyslaw

1. Data: 2001-05-14 07:54:17

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam również Polara CZN 342 i jestem z niej bardzo zadowolony; 4 lata temu
to była największa lodówka tej marki wys. 186 cm, szer. 60.
Wg instrukcji lodówki tej wielkości zużywają mniej prądu jeżeli są na dwóch
agregatach. I dodatkowo w lodówce jednoagregatowej nie można osobno
regulować temperatury dla zamrażrnika i osobno dla lodówki.
No i nie daj sobie wcisnąć wąskiej lodówki, pomimo jej wysokości jakoś
dziwnie mało do niej się meiści.

Pamiętaj, że druciane półkimają tą zale że się nie tłuką i nie pękną jak
postawi się coś ciepłego.

Idol

1. Data: 2001-05-14 09:15:34

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Idol" <n...@w...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> agregatach. I dodatkowo w lodówce jednoagregatowej nie można osobno
> regulować temperatury dla zamrażrnika i osobno dla lodówki.

Jest jeszcze jedna zaleta: jak rozmrażam zamrażalnik do umycia, to góra caly
czas sobie chodzi, tyle że ustawiam ją na maksa. Przekładam mrożonki do góry
na czas umycia dołu. Jeszcze mi się nie zdażyło żeby zdążyły się rozmrozić
:)) Nie wspomnę o tym, że jak chcę umyć górę, to nie muszę ruszać
zamrażalnika. Wygoda!

> Pamiętaj, że druciane półkimają tą zale że się nie tłuką i nie pękną jak
> postawi się coś ciepłego.

Ja mam szklane i się nic z nimi nie dzieje. To jest to "bezpieczne szkło" o
podwyższonej wytrzymałości. Od ciepłego nic mi nie pęka, bo z domu wynioslam
zasadę, że ciepłego nie wolno do lodówki pchać. Poza tym jak kupowałam
lodówkę 2 lata temu to Polar drucianki wstawiał już sporadycznie,
przechodzili na bezpieczne szkło. Nie byłam przekonana, chciałam druciane,
ale w końcu całość oceny modelu CZN280 i tak wyszła na jego korzyść, więc
pal licho półki :) Acha, szklane półki się nie gną pod ciężarem, druciane
zazwyczaj tak. Za to w zamrażalniku szufladki mam druciane :)

Pozdrawiam

Aldik

-- Człowiek ma zadziwiającą skłonność
-- do stwarzania problemów
-- dla samej przyjemności ich rozwiązywania
-- (Joseph de Maistre)

1. Data: 2001-05-14 09:29:33

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Joanna

> Czy takie wysokie lodówki można gdzieś nabyć w odwróconej
> kolejności ;-)
> To znaczy zamrażalnik na górze.

Jest to wygodne tylko jeśli masz 1,50 m w kapeluszu (nie obrażając
nikogo ;-)). Do lodówki sięgasz jednak chyba częściej, niż do
zamrażalnika i takie skłony do chłodziarki na dole to mogą doprowadzić
do zwyrodnienia kręgosłupa ;-))

Chociaż, sport to podobno zdrowie ;-))

A`propos. Właśnie wróciłam z Zakopanego. Miałam kłopoty z wejściem na
Gubałówkę. Jest gorzej, niż źle. Żabojad miał ze mnie uciechę
jaksiemasz.Chyba się zapiszę na jakiś trening, bo w lipcu jedziemy w
Pireneje. No i może trochę bym schudła? :-///

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-05-14 12:36:08

Od: "Remo" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

posiadam chlodziarko-zamrazarkefirmy whirpool
4lata polecam.jezeli dysponujesz wieksza gotowka to kup bosha najlepsza na
rynku i na swiecie.pozdrawiam.

1. Data: 2001-05-16 12:46:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominisko" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Polecam Bosch, AEG, Siemens-ale kupujcie w Niemczech to wyjdzie 30% taniej
> niż w Polsce

Świetna rada... Tylko co wtedy z gwarancją... Mimo wszystko sprzęt się
czasem psuje...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-05-16 12:48:56

Od: "Dominisko" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Sliwinski" <w...@r...net> napisał w wiadomości

> Ja mam takiego Polara od 4 lat i działa (przy okazji czuję się
> patriotycznie). Kolega kupił w zeszłym miesiącu Whirlpool'a i okazało
> się że jak chciał przełożyć dzrzwi ,żeby otwierały się na drugą
> stronę, to otwory pod śruby były tylko napunktowane i musiał sam
> wiercić :-). Myślę że Bosch byłby OK.
>
> Pozdrawiam
> --
> Piotr