ananasy z grilla???

1. Data: 2001-05-10 17:37:45

Temat: ananasy z grilla???
Od: "ExtraVirgine" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

owoce na grillu???
ananasy z papryką grillowane na mocnym ogniu???
banany z rozmarynem???

sprawdźcie sami - to na prawdę wyśmienite:
http://gotowanietosztuka.republika.pl/grill.html

Serdecznie pozdrawiam i życzę Bardzo Smacznego!
ExtraVirgine: Gotowanie to sztuka!
www.gotowanie.w.pl
[ ----Smaczne Strony Internetu---- ]

1. Data: 2001-05-10 19:11:01

Temat: Odp: ananasy z grilla???
Od: "Tomasz Pozzi" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ExtraVirgine <g...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9dek54$82n$...@n...tpi.pl...
> [...]
|
| sprawdźcie sami - to na prawdę wyśmienite:
| http://gotowanietosztuka.republika.pl/grill.html
|

| Serdecznie pozdrawiam i życzę Bardzo Smacznego!

Zainteresowalem sie tematem... ale ten, kto robil strone to chyba nie ma
pojecia o polskiej gramatyce i ortografii. W dodatku zapragnal podac
przepisy w staropolskim jezyku, np.: "Kukurydza delikatna a masłem pachnąca"
co samo w sobie naganne nie jest lecz polaczone z koszmarnymi bledami
zrobilo na mnie piorunujace wrazenie.
Same przepisy bardzo mi sie spodobaly i zastosuje je z pewnoscia w sezonie
grillowym.

pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2001-05-10 22:21:21

Temat: Re: ananasy z grilla???
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zainteresowalem sie tematem... ale ten, kto robil strone to chyba nie ma
> pojecia o polskiej gramatyce i ortografii.....
Jak umial tak zrobil i dzieki mu za to.Komentarze jak wyzej nikomu nie pomoga a
zniecheca wielu.
> [...]
> co samo w sobie naganne nie jest lecz polaczone z koszmarnymi bledami
Moj komentarz jak wyzej.Nie zniechecaj ludzi ktorzy bezinteresownie chca sie
podzielic z ogolem.
> Same przepisy bardzo mi sie spodobaly i zastosuje je z pewnoscia w sezonie
> grillowym.pozdrawiam Tomek
No wlasnie.

1. Data: 2001-05-11 12:18:36

Od: "Tomasz Pozzi" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak sie okazuje, autor nie zniechecil sie wcale, nawet wyslal mi maila ze
swego rodzaju "wyzwaniem", ktore ma polegac na znalezieniu i wykazaniu
bledow na tej stronie.

Jesli zas chodzi o to, by nie komentowac niedopracowan to zupelnie sie nie
zgodze. Fakt, moja opinia byla napisana w pospiechu i wzburzeniu ale to jest
grupa dyskusyjna i ktos kto wysyla tu link do swojej strony musi byc
przygotowany na to, ze nie wszyscy ja pochwala. Zreszta autor sie (chyba)
nie obrazil (patrz wyzej)...

pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2001-05-11 14:13:34

Od: "GG." <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mnie sie styl i sposób podawania przepisów bardzo podoba. Zreszta ostatnio
panuje moda na blędy gramatyczne : przykład z ulicy w Krakowie : wchód do ml
eczarni ;-))

GG.
Użytkownik Tomasz Pozzi <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:9dgl81$i95$...@s...silesia.pik-net.pl...

1. Data: 2001-05-11 15:26:13

Od: "Tomasz Pozzi" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GG. <l...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dgs63$572$...@n...tpi.pl...
> [...]
ostatnio
| panuje moda na blędy gramatyczne : przykład z ulicy w Krakowie : wchód do

mnie sie styl tez podoba, tylko ze styl musi byc stosowany konsekwentnie aby
nie byl pomylony z przypadkiem (no i styl nie moze miec bledow)

wskazowka: czy w powyzszym zdaniu wszystko jest w porzadku?

pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2001-05-11 17:40:59

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-05-11 19:33:38

Od: "Tomasz Pozzi" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:004701c0da41$2881d2a0$0200a8c0@tea...

Witam

Ciesze sie, ze ktos mysli tak jak ja. Juz zaczynalem myslec, ze sie
niepotrzebnie rzucam...

pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2001-05-11 19:46:13

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Z ta pisownia to nie zupelnie tak. Czesc z nas mieszka od dawna za granica i
polskiego pisanego poza internetem nie za czesto sie uzywa, stad czasmi
robimy bledy zarowno gramatyczne jak i ortograficzne.
Wydaje mi sie ze lepij pisac (nawet z bledami) i miec kontakt z jezykiem
polskim niz wcale nie pisac.
Moze to jest tylko moje zdanie ale chyba Paul sie do niego przylaczy.
Tak, ze my na obczyznie prosimy o troche tolerancji gdyz sami sie douczmy a
czasami cos wnosimy do polskiej kuchni.

z calym szacunkiem dla ortografi i gramatyki polskiej

Slav

1. Data: 2001-05-11 20:03:49

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Alez Slav, nikt Ci nie odmawia prawa do popelniania bledow - kazdy je robi -
z zapomnienia, pospiechu, zwyklego zacmienia pamieci, klopotow z uzywaniem
bezogonkowej wersji polskiego. Ale jesli nie otrzymasz informacji zwrotnej o
tym, ze robisz blad to nigdy nie bedziesz sie w stanie "douczyc", bedziesz
go powielal a co gorsza, wielu innych uzytkownikow niepewnych wlasnej
ortografii moze Twoj blad zaczac kopiowac. Nie chodzi o to, zeby kazda osobe
popelniajaca bledy zbluzgac i zmieszac z blotem, sa przeciez kulturalne
formy zwrocenia uwagi - i tak zrobil Tomasz - wyraznie oddzielil czesc
jezykowa od oceny zawartosci merytorycznej strony i uwazam, ze to jest ok.
Poza tym jest pewna subtelna roznica miedzy udzielaniem sie na grupie, gdzie
jestes w pewnym sensie "wsrod swoich" a czym innym jest publikowanie strony
internetowej, na ktorej prezentujesz sie calemu swiatu. Jesli czegos nie
umiesz, to zacznij od rzeczy prostych - jesli czlowiek ma ogromna wiedze na
temat grillowania, to swietnie, ze sie nia dzieli, ale skoro nie ma pojecia
o stylizacji i popelnia bledy ortograficzne to na Boga niech przekaze swoja
wiedze prostym jezykiem i nie porywa sie z motyka na slonce.
Herbatka o bardzo malym rozumku :-)
> [...]
> czasami cos wnosimy do polskiej kuchni.
>
> z calym szacunkiem dla ortografi i gramatyki polskiej

Pizza
acha.;)
Sos -syrop ???
Przeczytajcie - nie dla wrazliwych