acha.;)

1. Data: 2001-05-10 08:01:31

Temat: acha.;)
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z sugestia Magdy B. w poszukiwaniu zglosilam sie do
pl.rec.ogrody ale oni ani mru-mru na temat rukoli :)
Tylko "przesadzaja" ;) hehe!

M.

1. Data: 2001-05-14 09:29:32

Temat: RE: acha.;)
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Magda Rzepka

> Zgodnie z sugestia Magdy B. w poszukiwaniu zglosilam sie do
> pl.rec.ogrody ale oni ani mru-mru na temat rukoli :)
> Tylko "przesadzaja" ;) hehe!
>
> M.

Hmmm... Nikt się nie odezwał, bo nikt nie wie, gdzie takie cudo można
dostać. Pojechałam w czwartek do Planti-co i Florexpolu, coby się
dowiedzieć i dać odpowiedź, nie mają i nie mieli. Szkoda, bo sama się
zainteresowałam, a kawałek ziemi by mi się jeszcze znalazł....

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-05-15 19:53:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klient - rzeczoznawcyap - info <i...@r...com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NEBBJOMGALBEKOHNOBGKEEHEDIAA.info@rzeczoznaw
cyap.com.pl...
> [...]
> dowiedzieć i dać odpowiedź, nie mają i nie mieli. Szkoda, bo sama się
> zainteresowałam, a kawałek ziemi by mi się jeszcze znalazł....
Kiedyś były nasiona w sprzedaży, ale efekt w postaci smakowej nie był
zadowalający więc nie siałem tego więcej.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-05-16 09:39:13

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgodnie z sugestia Magdy B. w poszukiwaniu zglosilam sie do
> pl.rec.ogrody ale oni ani mru-mru na temat rukoli :)
> Tylko "przesadzaja" ;) hehe!
>
> M.
O rukoli bylo w jednym z ostatnich Wysokich obcasow. Jesli przegapilas numer to
znajdziesz ten artykul i przepisy na portalu gazety wyborczej
pozdrawiam i zapraszam na http://cuisine.republika.pl

Sos -syrop ???
Przeczytajcie - nie dla wrazliwych
Woda
Kurczak po koreańsku (z morelami) szukam przepisu
Super ciastka!!!