Super ciastka!!!

1. Data: 2001-05-10 12:13:01

Temat: Super ciastka!!!
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć szanownym Grupowiczom!
Mam gorącą prośbę do Was, od roku poszukuję bezskutecznie przepisu na ciastka,
które miałem okazję jeść jako dziecko na wczasach w Rumunii. Otóż facet, które
je pichcił, brał niewielkie kulki ciasta, zgniatał je na placek o średnicy 5-6
cm i wrzucał na gorący głęboki olej. Po kilkunastu sekundach przewracał na
drugą stronę, po kilku następnych wyjmował duże - 16-18 cm średnicy - pyszne
ciastka (posypywał je jeszcze cukrem pudrem).
Gdyby ktoś coś wiedział to proszę o informacje na grupie lub na priva.
Pozdrawiam serdecznie.
Grzegorz.

1. Data: 2001-05-14 07:44:31

Temat: Re: Super ciastka!!!
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrde niemożliwe, żeby nikt, nic nie wiedział.
Napiszcie proszę, jaki może być skład tych ciastek co by tak piknie wyrastały
na tym oleju?
Pozdrowienia.
Grzegorz.

1. Data: 2001-05-14 09:36:11

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qrde niemożliwe, żeby nikt, nic nie wiedział.
> Napiszcie proszę, jaki może być skład tych ciastek co by tak piknie
wyrastały
> na tym oleju?

drożdże albo soda albo proszek do pieczenia albo amoniak....

pewnie cos z tych rzeczy

pozdrawiam
Basia

Sonda - Polskie Śniadanie
Ciekawa knajpa w Łodzi, byłem i polecam.
szparagi
Proste i smaczne przepisy
przepisy online?