swietny przepis

1. Data: 2001-05-10 23:20:04

Temat: swietny przepis
Od: "tomek" <f...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

skladniki:
jajko kurze
1/2 litra wody
szczypta soli

sredniej wielkosci jajko kurze dokladnie umyc i wrzucic do 1/2 litra
gotujacej sie wody. po 3 minutach jajko delikatnie odcedzic i wylorzyc na
podstawke. Nastepnie przy pomocy noza odciac wierzchnia czesc ( okolo 1
1/2 ) i posypac sola. Uzywajac lyzeczki wybierac zawartosc i delektowac sie
wybornym smakiem ;)

Pozdrawiam
Fogi

1. Data: 2001-05-11 08:08:57

Temat: Re: swietny przepis
Od: Piotr Sliwinski <w...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 May 2001 16:20:04 -0700, "tomek" <f...@p...arena.pl>
wrote:

> [...]
>1/2 ) i posypac sola. Uzywajac lyzeczki wybierac zawartosc i delektowac sie

wodę się pije czy wylewa? ;-)

--
Piotr

1. Data: 2001-05-11 09:43:56

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Sliwinski" <w...@r...net> napisał w wiadomości

> wodę się pije czy wylewa? ;-)

No co ty - wrzuca sie makaron i masz rosol. Mozesz ew. wykonac
pomidorowke, jezeli akurat jestes politykiem i wracasz z wystapienia
publicznego - w tym celu namaczasz w rosole na 2-3 min rekaw marynarki.

Jader

1. Data: 2001-05-12 11:57:02

Od: "Agnieszka" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <f...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
> sredniej wielkosci jajko kurze dokladnie umyc i wrzucic do 1/2 litra
> gotujacej sie wody. po 3 minutach jajko delikatnie odcedzic i wylorzyc na

na podstawce to bys ie przewrocilo do kieliszka

> podstawke. Nastepnie przy pomocy noza odciac wierzchnia czesc

nio fajnie ale najpierw trzeba obrac ze skorki bo nie wiem czy uotowales juz
obrane czy jadles ze skurka

fantastyczy przepis
Dzieki

1. Data: 2001-05-12 12:15:57

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomidorowke, jezeli akurat jestes politykiem i wracasz z wystapienia
> publicznego - w tym celu namaczasz w rosole na 2-3 min rekaw marynarki.

a jak chce kalafiorowom albo barszcz z buraka, to jak wracam z meczu wrzucam
do wody kawauek ulamanego krzeseuka albo rekaw z koszuli jednego z
kibicow?:)))

pozdry Monika

orzechowe bezki
Zaproszenie na Ucztę