Lodowka

1. Data: 2001-05-11 09:07:26

Temat: Lodowka
Od: "Grzegorz" <g...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze temat nie jest OT, bo z kuchnia zwiazany nierozerwalnie.
Mianowicie:
Kupuje lodowke duza, o wysokosci 200 cm. z zamrazalka na dole,
2-agregatowa. Niewiele firm robi takie duze lodowki i znalazlem
tylko 3: Mastercook, Ariston i Whirpool. Moze ktos zna inne ?
Prosze rowniez o opinie dot. lodowek z tych firm; awaryjnosc,
glosnosc pracy, praktycznosc itp.

Dziekuje
Grzegorz

1. Data: 2001-05-11 09:31:20

Temat: Re: Lodowka
Od: "Mabu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <g...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko 3: Mastercook, Ariston i Whirpool. Moze ktos zna inne ?
> Prosze rowniez o opinie dot. lodowek z tych firm; awaryjnosc,

Ja mam Polara jednoagregatową i jest w pożądku. Cicho pracuje i mało zużywa
prądu.
Identyczne są też dwuagregatowe ale mają większe zużycie energi a czy głośno
chodzą to nie wiem.
Pozdrawiam,
Mariusz

1. Data: 2001-05-11 09:33:22

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam /190 wys./ firmy Bosh - bardzo solidne wykonanie - jest
jednoagregatowa ale wiem ze sa tez i dwuagregatowe - polecam
- jednoagr. ok 1800 zl
- dwuagr. ok 2100 zl

1. Data: 2001-05-11 09:36:00

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialem dodac, ze jest energooszczedna

1. Data: 2001-05-11 09:44:42

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupuje lodowke duza, o wysokosci 200 cm. z zamrazalka na dole,
> 2-agregatowa. Niewiele firm robi takie duze lodowki i znalazlem
> tylko 3: Mastercook, Ariston i Whirpool. Moze ktos zna inne ?

A Polara widziałeś? Mam w domku CZN280, właśnie 2-agregatowa z pojemnym
zamrażalnikiem na dole. Nie wiem czy jest sens opowiadać dokładnie jak
wygląda i co ma w środku. Najlepiej zobaczyć samemu. Naszą widzieliśmy w
Media Markcie choć kupowaliśmy gdzie indziej ;)

> Prosze rowniez o opinie dot. lodowek z tych firm; awaryjnosc,
> glosnosc pracy, praktycznosc itp.

Naszą lodówkę mamy już prawie 2 lata. Awarii ZERO. Głośność - zależy z czym
porównać, my wcześniej mieliśmy taką lodóweczkę z początku lat 80-tych. Więc
ta nasz w porównaniu to ledwie słyszalna. Coś tam ją słychać, ale nie mogę
powiedzieć żeby to było jakoś głośno. NA hałas jestem wrażliwa więc jakby
co, to już by mnie dawno denerwowała.

Praktyczność? Tak przez bardzo duże T. Przed zakupem porównywaliśmy ją z
Amicą (jakiś tam model trochę podobny ale zamrażalnik miał mniejszy i tylko
jeden agregat) i Whirlpoolem (tego to ledwie pamiętam). Wypadło na Polara.
Polara ale małego ma też moja mama o rok dłużej niż ja i też jest
zadowolona.
Uwaga estetyczna: Obudowa lodówki Polar jest biała z leciusieńkim tonem tzw.
"zimnego błękitu". To widać dopiero jak się porówna do czegoś normalnie
białego. Ma to bardzo wielką zaletę: nie żółknie z upływem czasu.
Co do wykorzystania wnętrza, to może zabrzmi jak reklama, ale ona jest
dokładnie taka jaką chciałam.
Jedyne co mi początkowo nie pasowało to półki z bezpiecznego szkła, wolałam
takie zwykłe druciane. Ale w sumie przyzwycziłam się a one wcale nie
przeszkadzają ani w obiegu powietrza, ani w chłodzeniu.
Zamrażalnik mam 3-szufladowy, bo zamrażalnik to dla mnie jeden z
najważniejszych sprzętów ;) Szufladki są druciane, jedynie fronty mają
plastikowe pełne. No i jest szuflada do szybkiego zamrażania np. owoców.
W każdym razie jestem z niej zadowolona.

Pozdrawiam

Aldik

-- Człowiek ma zadziwiającą skłonność
-- do stwarzania problemów
-- dla samej przyjemności ich rozwiązywania
-- (Joseph de Maistre)

1. Data: 2001-05-11 10:03:23

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz <g...@g...com.pl> wrote in message
> Kupuje lodowke duza, o wysokosci 200 cm. z zamrazalka na dole,

Czy takie wysokie lodówki można gdzieś nabyć w odwróconej kolejności ;-)
To znaczy zamrażalnik na górze.

Joanna

1. Data: 2001-05-11 10:40:47

Od: Piotr Sliwinski <w...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 May 2001 11:07:26 +0200, "Grzegorz"
<g...@g...com.pl> wrote:

> [...]
>tylko 3: Mastercook, Ariston i Whirpool. Moze ktos zna inne ?
>Prosze rowniez o opinie dot. lodowek z tych firm; awaryjnosc,

Ja mam takiego Polara od 4 lat i działa (przy okazji czuję się
patriotycznie). Kolega kupił w zeszłym miesiącu Whirlpool'a i okazało
się że jak chciał przełożyć dzrzwi ,żeby otwierały się na drugą
stronę, to otwory pod śruby były tylko napunktowane i musiał sam
wiercić :-). Myślę że Bosch byłby OK.

Piotr

1. Data: 2001-05-11 12:34:13

Od: "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz <g...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dga4t$6t7$...@n...tpi.pl...
> [...]
> tylko 3: Mastercook, Ariston i Whirpool. Moze ktos zna inne ?
> Prosze rowniez o opinie dot. lodowek z tych firm; awaryjnosc,

Mialam kiedys Polara (troche mniejszego), a teraz mam Whirpoola. Obie
pracowaly cicho, ale zywnosc lepiej sie przechowuje w Whirpoolu. Niestety
nie powiem nic na temat energooszczednosci.
Z Whirpoola jestem zadowolona, mam go od 2 lat i sprawuje sie nienagannie.
Jesli chodzi o Bosha, o ktorym pisali inni grupowicze - moja znajoma ma
Bosha i wiem, ze moga byc problemy z naprawa, w razie czego.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2001-05-11 14:03:52

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupuje lodowke duza, o wysokosci 200 cm. z zamrazalka na dole,
> 2-agregatowa. Niewiele firm robi takie duze lodowki i znalazlem
> tylko 3: Mastercook, Ariston i Whirpool. Moze ktos zna inne ?

A Vestfrost????

:-) Monika

swietny przepis
orzechowe bezki