Lodówka

1. Data: 2002-11-26 08:00:08

Temat: Lodówka
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grono.

Wiem, lodówka temat oklepany, ale może ktoś mi pomoże. Poszukuję
lodówko-zamrażarki ( dwudrzwiowej). Dysponuję miejscem w wysokości maks.
164 cm i szerokości 60 cm z zapasikiem.

Wszystko co się mieści w tych wymiarach ( np. Amica ACZ4104P, ACZ3104P
wysokość 157 cm ), ma szerokość TYLKO 55 cm. Zależało by mi na sporej
zamrażarce ( jak w ACZ3104P, tj. ok. 80 l ), ale nie kosztem
chłodziarki, która przy szerokości lodówki 55 cm ma 152 l. Podobnie w
wyrobach Polara.

Czy zatem są dostepne lodówko-zamrażarki klasy energetycznej A, o
wymiarach 157 ( maks. 164 ) x 60 x 60 cm , w cenie i jakości sensownej
???

Pytanie pomocnicze: kto robi lodówki dla Amici ???

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2002-11-26 09:47:09

Temat: Re: Lodówka
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Jankisz wystukał w wiadomości <3...@z...pl>:

> [...]

> Czy zatem są dostepne lodówko-zamrażarki klasy energetycznej A, o
> wymiarach 157 ( maks. 164 ) x 60 x 60 cm , w cenie i jakości sensownej

Zajrzyj na <http://www.to.czy.to> - tam masz wyszukiwarkę, w której
określasz parametry poszukiwanego sprzętu (w tym wymiary) i dostajesz
listę modeli spełniających Twoje wymagania. Z taką listą mozesz już
porównywać konkretne modele i szukać ich w sklepach.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-11-26 10:14:49

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

na:
http://www.agdrtv.com
jest cennik wraz z wymiarami

Pozdrawiam
Draj

1. Data: 2002-11-27 06:37:54

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia napisał(a):

> [...]
> listę modeli spełniających Twoje wymagania. Z taką listą mozesz już
> porównywać konkretne modele i szukać ich w sklepach.

OK, tyle że po pierwsze serwis jest częściowo płatny, a po drugie dane
są nieaktualne ( np. dotyczące ś.p. Polaru - jego wyroby są praktycznie
juz niedostępne ).

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

Meble kuchenne, pokojowe, tapicerowane
Komplet wypoczynkowy kupię ale jaki....?
Re: meble z targu
Kaloryfer
opinia o mikrofali samsunga