Lodowka Ardo FDP 24AX-2

1. Data: 2002-03-31 12:14:38

Temat: Lodowka Ardo FDP 24AX-2
Od: "Slaby" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuje informacji na temat lodowki Ardo FDP 24AX-2. Czy w ogole warto
interesowac sie sprzetem Ardo ? Dziekuje za informacje. D.C.

1. Data: 2002-04-02 06:24:03

Temat: Re: Lodowka Ardo FDP 24AX-2
Od: "Daniel S" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slaby" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam!
> Poszukuje informacji na temat lodowki Ardo FDP 24AX-2. Czy w ogole warto
> interesowac sie sprzetem Ardo ? Dziekuje za informacje. D.C.

wiem od tesciow, ze nie warto. Maja lodowka ARDO i nie sa zadowoleni.
Moze ktos ma inne doswiadczenia...??
pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-04-02 06:40:23

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Poszukuje informacji na temat lodowki Ardo FDP 24AX-2. Czy w ogole warto
> interesowac sie sprzetem Ardo ? Dziekuje za informacje. D.C.

Witam!!

Znam kilka osób, które posiadają lodówki Ardo i nie narzekają.
Lodówki pracują cicho, bezawaryjnie i w miarę oszczędnie.
Nie wiem co inni zarzucają tym lodówką.

Spotkałem się natomiast ze zjawiskiem odradzania klientom tego sprzętu.

Ja osobiście gdy kupowałem pralkę i rozpytywałem sprzedawców o firmy, marki i
parametry odniosłem wrażenie, że nie jest to zbyt lubiany sprzęt. Nie wiem
dlaczego. Jak to możliwe, że sprzedawca, który ma "na sklepie" pralkę firmy
Ardo odradza mi jej zakup? Nie zależy mu na sprzedaniu jej czym prędzej ?

Wydaje mi się, że sprzęt Ardo nie jest zły. Jest trochę mniej "przybajerzony".
Ale czasami nie potrzeba nam tylu opcji w lodówce czy pralce.

Lodówka ma chłodzić a z tego co wiem te Ardo spełniają tę funkcję.

Pozdrawiam,

Śmiech

1. Data: 2002-04-02 12:52:40

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam lodowke Ardo model CO3PNF. Zupelnie nieudany patent-slowa serwisanta.
Wypuscili na rynek cos czego nie przetestowali do konca.
To tez swiadczy o firmie.

1. Data: 2002-04-05 19:33:15

Od: "Krzyś" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
firmy
> Ardo odradza mi jej zakup? Nie zależy mu na sprzedaniu jej czym prędzej ?
może żebyś mu nie przychodził z reklamacją

> [...]
> Ale czasami nie potrzeba nam tylu opcji w lodówce czy pralce.
>
> Lodówka ma chłodzić a z tego co wiem te Ardo spełniają tę funkcję.

[spam] allegro-promocja
Stara drewniana podłoga.
Panele podlogowe - garsc pytan
Czym wyleczyć grzyba w łazience?