Lodówka Whirlpool!?!?

1. Data: 2004-01-12 07:47:41

Temat: Lodówka Whirlpool!?!?
Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczow posiada/posiadal "skrzeczaca" lodowke
whirpoola (ja akurat mam model ARC 5570) i udalo mu sie zmusic serwis do jej
SKUTECZNEJ naprawy? Jesli tak prosze o kontakt.

Pozdrawiam
Marcin M.

1. Data: 2004-01-12 08:44:56

Temat: Re: Lodówka Whirlpool!?!?
Od: "Marvin" <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M." <m...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
..
> [...]
jej
> SKUTECZNEJ naprawy? Jesli tak prosze o kontakt.

Proponuje: http://ag.bocznica.org

Było tam o tym już wiele razy.

Natomiast nie było Twoich doświadczeń z serwisem, które możesz opisać....
Chętnie poczytam.
Marvin

1. Data: 2004-01-12 09:37:07

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin M." <m...@k...lm.pl> wrote in message
> [...]
jej
> SKUTECZNEJ naprawy? Jesli tak prosze o kontakt.

Sprawdź archiwum - było sporo o tym.

Pzdr
KK

1. Data: 2004-01-13 07:28:39

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KK" <n...@n...com> wrote in news:bttps5$g5d$1@news.polbox.pl:

Pewnie ze bylo i to nie raz, ale jakos nie doczytalem nigdzie aby ktos sie
pochwalil zeby serwis dokonal skutecznej naprawy. U mnie raz juz juz byli cos
tam koles pokrecil i po godzinie bylo tak samo. Zobaczymy w tym tygodniu maja
przyjechac jeszcze raz..... Bynajmniej nie poddam sie bo mnie wkurza ta
lodowka, maja do mnie 30km z najblizszego serwisu i zobaczymy komu znudzi sie
wczesniej......

Pozdrawiam
Maju

1. Data: 2004-01-13 10:19:53

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin M." <m...@k...lm.pl> wrote in message
..
> Pewnie ze bylo i to nie raz, ale jakos nie doczytalem nigdzie aby ktos sie
> pochwalil zeby serwis dokonal skutecznej naprawy.

Też było - puszukaj moich listów :)

Pzdr
KK

1. Data: 2004-01-15 08:25:52

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin M." <m...@k...lm.pl> wrote in

> Czy ktos z szanownych grupowiczow posiada/posiadal "skrzeczaca"
> lodowke whirpoola (ja akurat mam model ARC 5570) i udalo mu sie zmusic
> serwis do jej SKUTECZNEJ naprawy? Jesli tak prosze o kontakt.

Chodzi Ci o te rzadkie, dosc przerazliwe piszczace dzwieki ? Jak bardzo sa
uciazliwe w Twoim przypadku (tj. Twojej lodowki) ?

Pozdrawiam,
Wojtek

1. Data: 2004-01-16 07:02:33

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci o te rzadkie, dosc przerazliwe piszczace dzwieki ? Jak bardzo sa
> uciazliwe w Twoim przypadku (tj. Twojej lodowki) ?

Dokladnie!!! Po okolo 1min od uruchomienia agregatu sa bardzo uciazliwe
pozniej sa troche cichsze, ale i tak cholery mozna dostac. Z serwisu twierdza
ze wyslali pismo do dzialu technicznego whirpoola i czekaja na odpowiedz bo
sami nie bardzo wiedza co z tym fantem zrobic.
I wcale nie sa zadkie, bo wystepuja za kazdym razem jak agregat sie zalacza.

Pozdrawiam
Maju

1. Data: 2004-01-19 11:02:53

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin M." <m...@k...lm.pl> wrote in message
..
> [...]
> sami nie bardzo wiedza co z tym fantem zrobic.
> I wcale nie sa zadkie, bo wystepuja za kazdym razem jak agregat sie

Nauczony doświadczeniem z nimi dam Ci radę. Wysmaruj pismow dwóch
egzemplarzach, powołaj się na ustawę o sprzedaży konsumenckiej, zanieś do
_sklepu_, jeden egzemplarz niech Ci podstemplują i podpiszą (data odbioru).
Jeśli po 14 dniach nie będzie odpowiedzi (ja czekałem 50 dni w serwisie!)
reklamacja staje się automatycznie rozpatrzona na Twoją korzyść. Oczywiście
w piśmie jako żądenie wpisz zwrot gotówki.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2004-01-19 12:43:26

Od: "Albercikk" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jednym słowem kupujcie Whirpool ;)

1. Data: 2004-01-21 09:27:59

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reklamacja staje się automatycznie rozpatrzona na Twoją korzyść. Oczywiście
> w piśmie jako żądenie wpisz zwrot gotówki.

Hmm... pomysl chyba dobry, ale ja i tak jeszcze troszeczke poczekam, narazie
serwis w przeciagu tygodnia, byl raz osobiscie, dwa razy dzwonil zeby jeszcze
troszeczke zaczekac, zaczekam jeszcze tydzien i pewie zrobie tak jak piszesz.
P.S.

Gosciu z srwisu cos gadal ze duze lodowki tak maja tzn ze tak tak skrzeczy
ten gaz, tylko przyznal racje ze nie az tak glosno jak w tym egzemplazu. Czy
ktos moglby sie na ten temat wypowiedziec...

Pozdrawiam
Maju

meble fornirowane - samodzielne wykonanie
Dykta + dykta - czym skleic ?
Ile wazy plyta GKF 100x150 cm ?
Blat z GRANITU - gdzie tanio kupic?
Gdzie w Wawie kupić w niedzielę lampy solne?