meble fornirowane - samodzielne wykonanie

1. Data: 2004-01-11 23:13:29

Temat: meble fornirowane - samodzielne wykonanie
Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie, czy warto samodzielnie robić meble i pokrywać je fornirem,
jeśli ma się do tego ochotę i jako-takie umiejętności majsterkowicza. Czy
mimo dobrych chęci takie meble wychodzą gorzej niż przy fornirowaniu na
gorąco?
Skąd mogę czerpać wiedzę na temat robienia mebli fornirowanych - możecie
podać jakąś stronę www? książkę?
Meble z płyty wiórowej już skręcałem, ale klejenie forniru to inna bajka i
nie wiem, czy efekt mnie zadowoli i czasochłonność nie zirytuje?
Chętnie posłucham opinii osób, które już podjęły się samodzielnego robienia
mebli/ drzwi pokrywanych fornirem.
Pzdr