Lodówka "metalik"

1. Data: 2001-10-24 07:39:58

Temat: Lodówka "metalik"
Od: "Tomek" <T...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć! Czy ktoś z Was wie może gdzi można kupić lodówkę ale nie białą tylko
w kolorze srebrnym? Jest dużo takich lodówek (metal "inox"), tyle że
wysokich - ja poszukuję takiej 120cm, maksymalnie 140cm. Może ktoś gdzieś
widział, a może są jacyś importerzy prywatni?

Pozdrawiem
Tomek

1. Data: 2001-10-24 08:01:31

Temat: Re: Lodówka "metalik"
Od: "Tomek" <T...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałem dodać, że szukam czegoś innego (porządniejszego) niż Indesit czy
Candy (modele w iteresujących modelach wyglądają jakoś tandetnie i ogólna
opinia o nich nie jest najlepsza).

Tomek

1. Data: 2001-10-26 21:10:13

Od: "Agnieszka" <a...@b...2com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysokich - ja poszukuję takiej 120cm, maksymalnie 140cm. Może ktoś gdzieś
> widział, a może są jacyś importerzy prywatni?

Widzialam dzisiaj w Euro wlasnie taka lodowke ok.140 wys.
Ardo bodajze i kosztowala ok.1200 zl. (bede tam jutro to moge sprawdzic)
Pozdrawiam
Agnieszka

kuchnia
pralka Siemens lub ... ?
kable aluminiowe czy miedziane
Re: co na podloge w kuchni i przedpokuju?
[sprzedam] utylizatory