pralka Siemens lub ... ?

1. Data: 2001-10-24 06:22:13

Temat: pralka Siemens lub ... ?
Od: "@ndrzej" <h...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzałka,

Proszę o radę w sprawie pralki.
Mam na oku takiego Siemensa WTF 3802 (800obr, 45l, 0,76 kWh, A/A/D) - bardzo
mi się podoba (nie potrzebuję pralki pełnowymiarowej - 60 cm głębokosci -
mam za małą łazienkę...a ta pralka ma 40 cm (przy 4 kg załadunku) )...i
kosztuje ok. 2200 zł.
Gdyby nie ta cena to pewnie bym go kupił, ale jeszcze się zastanawiam.
Proszę więc o radę czy tą pralke naprawdę warto kupić, czy jest w cenie do
2000 zł pralka o mniejszej niz 60 cm głębokości i podobnych parametrach ?
Ewentualnie co można kupić 'ciekawego' za 2000 zł - jakiej firmy ?

Dzięks,
Andrzej

1. Data: 2001-10-24 07:37:32

Temat: Re: pralka Siemens lub ... ?
Od: "Kefir" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

kupuj, nie kombinuj

1. Data: 2001-10-24 07:43:13

Od: "Osiah" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Simensa, nie wiem jaki model , bo nie chce mi sie jakos sprawdzac.
Ale tez ma 45 l, 1000 obr, i gabaryty jak podales. Dalem za nia duzo, bo
chyba 2300, ale jak policzylem, to oszczednosc energi zwraca koszty tych
200 - 300 zl, (powyzej 2000) w ciagu 2 lat (oszczed. na energi i wodzie)

Powiem Ci jedno, gdybym mial kupowac jeszcze raz pralke to tylko Siemensa.

pozdr
Osiah

1. Data: 2001-10-24 11:47:21

Od: piotr kania <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"@ndrzej" wrote:

[ciaq]

czesc,

mam podobny problem. Jak na razie zawezilem krag poszukiwan do Candy
Holiday 61/81, ma 33 cm glebokosci i pakuje 4kg prania, ARDO TX80 i
Zerowatt'a. Te dwie ostatnie sa ladowane od gory ale nie tak jak to jest
zazwyczaj w Whirlpoolach czy podobnych. Maja 40 cm glebokosci i 60 cm
szerokosci, beben masz jak w pralce ladowanej od przodu. Ceny znalazlem
nastepujace Candy H81 - 1750,- , Ardo 1569,- , Zerowatt 1580,-.
Najprawdopodobniej kupie ta ostatnia.
W serwisie http://to.czy.to mozesz sobie porownac konkretne modele.

pozdro,
/pk

1. Data: 2001-10-24 21:08:44

Od: "Agnieszka" <a...@b...2com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szerokosci, beben masz jak w pralce ladowanej od przodu. Ceny znalazlem
> nastepujace Candy H81 - 1750,- , Ardo 1569,- , Zerowatt 1580,-.

Ja posiadam praleczke Candy Holiday 80 (tez waska) i jestem z niej
bardzo zadowolona (dziala bez zarzutu ponad 2 lata).

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2001-10-25 06:15:03

Temat: Odp: pralka Siemens lub ... ?
Od: "@ndrzej" <h...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

To mam jeszcze jedno pytanko.
Jak to jest z praniem dużych rzeczy w takiej pralce (wąska 40 cm, 4kg
załadunku, ładowana od przodu) ? Wszyscy producenci przedstawiają swoje
parametry dla prania bielizny - a jak włożę coś większego to rozumiem, że
parametry podawane przez producentów ulegaja zmianie (klasa dopieralnoości ,
wirowania) ???
Może mi ktoś to opisać na własnych doświadczeniach ?

Dzięks,
Andrzej

1. Data: 2001-10-25 07:53:40

Od: "Agnieszka" <a...@b...2com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wirowania) ???
> Może mi ktoś to opisać na własnych doświadczeniach ?

Ja ostatnio pralam koldre (160x200 cm)- bez problemow sie zmiescila i ladnie
wszystko sie wypralo. Dodam , iz do prania uzywam plynow a nie proszkow.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2001-10-25 12:30:08

Temat: Re: Odp: pralka Siemens lub ... ?
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

@ndrzej wrote:

> [...]
> wirowania) ???
> Może mi ktoś to opisać na własnych doświadczeniach ?

ariston als 88x, 4,5kg beben, max. waga wg. parametrow technicznych 5kg.
pralem rozne zeczy, w tym dwa ciezkie koce. z tego co widze, problem ma
kazda pralka, nawet stare polary. po prostu zostaje talk ktory po praniu
i wysuszeniu trzeba wytrzepac. dlatego takie rzeczy piore w plynie.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-25 15:03:22

Od: "Paweł" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo mi się podoba
> kosztuje ok. 2200 zł.
> Gdyby nie ta cena to pewnie bym go kupił,

Ludzie. Targujcie się.
Kupiłem pralke Siemensa (1000 obr, 45l, 0,76 kWh, A/A/A)
za 2000 zl. Nie uszkodzona. Z gwarancja. Z faktura.
A tu czytam ze czlowiek chce wydac 2200 za gorszy
model. Sam sobie będzie winien.
Jezeli ktos idzie do sklepu,
widzi pralke za 2200 i ją kupuje to twierdzę
że marnuje swoje cięzko zarobione pieniądze.
Pozdrawiam

Paweł

1. Data: 2001-10-26 06:17:43

Od: "@ndrzej" <h...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ostatnio pralam koldre (160x200 cm)- bez problemow sie zmiescila i
ladnie
> wszystko sie wypralo. Dodam , iz do prania uzywam plynow a nie proszkow.

w takiej małej pralce - jak to się zmieściło ? ;o))

kable aluminiowe czy miedziane
Re: co na podloge w kuchni i przedpokuju?
[sprzedam] utylizatory
Jak kupic dzialke pod Warszawa?
oswietlenie lustra