pralka Siemens lub ... ?

1. Data: 2001-10-26 21:05:47

Temat: Re: pralka Siemens lub ... ?
Od: "Agnieszka" <a...@b...2com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ladnie
>
> w takiej małej pralce - jak to się zmieściło ? ;o))

Jakos wlazlo (koldra nie jest za bardzo "puchata").
I nawet przy wirowaniu pralka nie skakala po calej lazience.

Agnieszka

1. Data: 2001-10-29 09:18:55

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@b...2com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rcjdf$r1c$...@n...tpi.pl...

> ladnie
>
> w takiej małej pralce - jak to się zmieściło ? ;o))

Jakos wlazlo (koldra nie jest za bardzo "puchata").
I nawet przy wirowaniu pralka nie skakala po calej lazience.

Potwierdzam. Również posiadam Holiday, ino moja ma 34 cm szerokości i włazi
w nią 4,5 kg. Nie wime czy mówimy o takich samych, bo nie pamiętam w tej
chwili numerka. Jak dotąd (a pralkę tą mam od 2 lat) nie miałam problemów ze
zmieszczeniem czegokolwiek. Jest tylko o pół kilo mniejsza od innych, a to
nie jest aż tak dużo. Wsyzstko zalezy od tego jaką masz rodzinę i ile tych
rzeczy się zbiera. U mnie pralka chodzi ze 2-3 razy w tygodniu, a jest nas 2
osoby. Dodam, że jest cicha, zaczyna być cokolwiek słychać dopiero przy
wirowaniu.

Joanna

1. Data: 2001-10-31 07:00:59

Temat: Odp: pralka Siemens lub ... ?
Od: "@ndrzej" <h...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za wskazówki...i mam jeszcze ostatnie (chyba ;o) pytanko :
czy faktycznie opłaca się kupić pralke z 1000 obr/min - czy 800 w zupełności
wystarczy ?

pozdr.
Andrzej

1. Data: 2001-10-31 07:56:32

Od: "Paweł" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@ndrzej" <h...@p...pol.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Dziękuje za wskazówki...i mam jeszcze ostatnie (chyba ;o) pytanko :
> czy faktycznie opłaca się kupić pralke z 1000 obr/min - czy 800 w
zupełności
> wystarczy ?

- dawniej wystarczalo pranie na tarze albo we Frani
i pranie tez bylo czyste. Ewolucja nastepuje w strone
wygody. Pewnie wkrotce beda pralki 2000 obrotow
albo 5000. :-) Na razie i 500 obrotow wydaje sie
wystarczajaco. Decyzja zalezy od Ciebie,
ale z 1000 obrotow bedziesz o nibo bardziej
zadowolony.
Pozdrawiam

Pawel

1. Data: 2001-11-06 10:40:52

Temat: Re: Odp: pralka Siemens lub ... ?
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

@ndrzej wrote:

> Dziękuje za wskazówki...i mam jeszcze ostatnie (chyba ;o) pytanko :
> czy faktycznie opłaca się kupić pralke z 1000 obr/min - czy 800 w zupełności
> wystarczy ?

moim zdaniem 800 wystarczy. ale to moje zdanie :)
jesli 1000 obrotow w porownaniu z 800 nie wychodzi szokujaco drozej,
mozesz brac i 1000. byleby byla w miare plynna regulacja obrotow.

--
| Grzegorz Szyszlo mailto:z...@w...lublin.pl | fragmentow w Gaz.Wyb.

kable aluminiowe czy miedziane
Re: co na podloge w kuchni i przedpokuju?
[sprzedam] utylizatory
Jak kupic dzialke pod Warszawa?
oswietlenie lustra