kable aluminiowe czy miedziane

1. Data: 2001-10-24 06:02:12

Temat: kable aluminiowe czy miedziane
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się czy przy okazji malowania i kładzenia podłóg
wymienić kable elektryczne z aluminium na miedz.
Czy nie jest to nadgorliwość z mojej strony?
Mieszkam w bloku spółdzielczym który został wybudowany 25 lat temu.
Czy powinnam uzyskać zgodę spółdzielni na te zmiany?
Jakie są Wasze opinie.
Pozdrawiam Krycha.

begin 666 Krycha.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM+<GEC:&$-"D9
..DMR>6-H
D80T*4D56.C(P,#$Q,#(T5# V,#(Q,EH-"D5.1#I60T%21 T*
`
end

1. Data: 2001-10-24 07:03:25

Temat: Re: kable aluminiowe czy miedziane
Od: eM <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisał(a):

> Zastanawiam się czy przy okazji malowania i kładzenia podłóg
> wymienić kable elektryczne z aluminium na miedz.

Jesli tylko masz okazje to wymieniaj! Najwazniesze aby zmienic na
miedziane kable, przez ktore plyna najwieksze prady. Przezylem spalenie
sie (zweglenie) kabla aluminiowego w swoim mieszkaniu. Aluminium zle
zachowuje sie w zlaczach skrecanych. Potem sie to grzeje, a nawet moze
spalic.

> Czy powinnam uzyskać zgodę spółdzielni na te zmiany?

A po co? Twoje mieszkanie, wiec robisz co chcesz, a mniemam ze nie
jestes samobojczynia/morderczynia :-), wiec robota bedzie wykonana
prawidlowo.
Oczywiscie jesli chodzi o przewody po liczniku.

pozdrawiam
Mariusz

1. Data: 2001-10-24 07:51:05

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> [...]
> Mieszkam w bloku spółdzielczym który został wybudowany 25 lat temu.
> Czy powinnam uzyskać zgodę spółdzielni na te zmiany?

jak by mnie bylo stac, bym wymienil na miedz. trwalsze i mniejsze
prawdopodobienstwo nie-stykow. ale to kosztuje.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-24 09:16:01

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy nie jest to nadgorliwość z mojej strony?
> Mieszkam w bloku spółdzielczym który został wybudowany 25 lat temu.

Wymieniać! Z miedzią pewniej i bezpieczniej.

> Czy powinnam uzyskać zgodę spółdzielni na te zmiany?

Przede wszystkim musi to być zrobione fachowo.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

Re: co na podloge w kuchni i przedpokuju?
[sprzedam] utylizatory
Jak kupic dzialke pod Warszawa?
oswietlenie lustra
krzesła kuchenne