Lodówka z chłodzeniem za pomocą powietrza..??

1. Data: 2006-03-01 21:22:01

Temat: Lodówka z chłodzeniem za pomocą powietrza..??
Od: "art_c" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam nadzieję że grupa właściwa. Mam pytanko:
Jak to jest na prawdę z tą funkcją chłodzenia powietrzem w lodówkach?
Zastanawiam się nad Aristonem MBT2022CZ z funkcją AIR.
Producenci oczywiście to chwalą, ale ja słyszałem opinie że produkty są
wysuszane a dodatkowo w lodówce mieszają się zapachy i można potem
mieć chłodną pomarańczę o zapachu kiełbasy podwawelskiej :))
Jak to się u Was sprawdza?? Może lepiej poszukać sprzętu z tradycyjną metodą
chłodzenia...?

pozdrawiam,
Artur

2. Data: 2006-03-06 14:31:26

Temat: Re: Lodówka z chłodzeniem za pomocą powietrza..??
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

art_c napisał(a):
[...]
> [...]
> wysuszane a dodatkowo w lodówce mieszają się zapachy i można potem
> mieć chłodną pomarańczę o zapachu kiełbasy podwawelskiej :))

Wszystko to prawda dlatego stosuje sie zamykane pojemniki, torby foliowe
lub okręca w folię.
Podobnie jak w normalnej lodówce.
;-)
pozdr. Jerzy