Naczynie żaroodporne jak sprawdzić!!!

1. Data: 2006-03-01 10:07:51

Temat: Naczynie żaroodporne jak sprawdzić!!!
Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !! czy są jakies sposoby by sprawdzic
czy naczynie jest żaroodporne i nadaje sie do
zapiekania
pozdrawiam Marek

2. Data: 2006-03-01 12:06:28

Temat: Re: Naczynie żaroodporne jak sprawdzić!!!
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:
> Witam !! czy są jakies sposoby by sprawdzic
> czy naczynie jest żaroodporne i nadaje sie do
> zapiekania

no są. Spróbować, jak się rozwali, to nie było żaroodporne. Ale ty
chcesz pewnie badania niezniszczalne przeprowadzić. Raczej się nie da.

Waldek

3. Data: 2006-03-01 14:17:02

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał

> Witam !! czy są jakies sposoby by sprawdzic
> czy naczynie jest żaroodporne i nadaje sie do
> zapiekania

na etykiecie.
ostatnio takie kupilem, napisane było, że zaroodporne, wkładam do
piekarnika, i faktycznie: nic sie nie stało. ;)

Protz

4. Data: 2006-03-01 18:39:13

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:
> Witam !! czy są jakies sposoby by sprawdzic
> czy naczynie jest żaroodporne i nadaje sie do
> zapiekania
> pozdrawiam Marek

Ja zwykle tak robie: wyjmuje ciasto w szklanym naczyniu z pieca,
wykladam ciasto na kratki, wkladam naczynie do zlewu. Po chwili
nieopatrznie odkrecam kurek i zalewam gorace naczynie zimna woda. Jesli
nie trzasnie, to cud, i przechodzi do naczyn w szafie. Jesli trzasnie,
co sie zdaza, przechodzi do smieci. :)

A na serio, to jesli wiesz jakiej firmy masz naczynie ( nazwa tloczona w
dnie naczynia)to mozesz w internecie sprawdzic.

MB

5. Data: 2006-03-01 19:03:31

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał

> [...]
> nieopatrznie odkrecam kurek i zalewam gorace naczynie zimna woda. Jesli
> nie trzasnie, to cud, i przechodzi do naczyn w szafie.

Naczynie na jedno ciasto? Droga impreza. Przeciez chodzi o to , zeby nie
trzasnelo w piekarniku.

Protz

6. Data: 2006-03-01 19:19:15

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):
> Witam !! czy są jakies sposoby by sprawdzic
> czy naczynie jest żaroodporne i nadaje sie do
> zapiekania
> pozdrawiam Marek

kupujac naczynie zaroodporne warto sprawdzic jego szczelnosc mam kilka
takich nieudanych znaczy pokrywa przepuszcza pare i trzeba czesto
podnosic pokrywe i podlewac/dolewac wody...
Mars

7. Data: 2006-03-01 19:21:44

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:4405EA51.6010706@bluemoonlavender.com...
> [...]
> nieopatrznie odkrecam kurek i zalewam gorace naczynie zimna woda. Jesli
> nie trzasnie, to cud, i przechodzi do naczyn w szafie. Jesli trzasnie,

Masochistka :P;-)

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2006-03-01 22:40:29

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Protz wrote:
> Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał

> Naczynie na jedno ciasto? Droga impreza. Przeciez chodzi o to , zeby nie
> trzasnelo w piekarniku.
>
> Protz

Mial to byc humorystyczny opis :) zdarzylo mi sie to akurat dwa razy w
zyciu :) ale za to z jakim efektem! szklo tryska w tysiacu kawalkow.

MB

9. Data: 2006-03-01 23:22:45

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał

> Mial to byc humorystyczny opis :) zdarzylo mi sie to akurat dwa razy w
> zyciu :) ale za to z jakim efektem! szklo tryska w tysiacu kawalkow.

Z reguły piszą, zeby nie wychladzac za szybko. To, ze zaroodporne nie znaczy
jeszcze ze zupełnie pancerne.

Protz

Mus czekoladowy
kurczak jak gyros, pomocy :)
Kasztany - jak?
Oryginalne przepisy na Pizzę z Pizza Hut i KFC
Jakim ciastem zrobić wrażenie?