Lodówki

1. Data: 2004-12-08 10:15:30

Temat: Lodówki
Od: Marcin Zarębski <marcinz1980"SPAM"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam zamiar kupić lodówkę. Moge przeznaczyć do 2400 zł na jej zakup i moje pytanie
brzmi następująco: jakich firm sie wystrzegać a jakie proponujecie. Chciałem kupić
Ariston ale wiele osób odradza mi tą firmę (ponoć są bardzo awaryjne). Zastanawiam
się na Gorenje. Jedynym warunkiem jest to ze musi mieć zamrażalnik na dole. Czy
moglibyście mi coś polecić dobrego w tej cenie ?

--
Pozdrawiam Marcin Zarębski
http://republika.pl/smieszne_lowicz/

1. Data: 2004-12-08 10:41:40

Temat: Re: Lodówki
Od: Radek <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Dec 2004 11:15:30 +0100, Marcin Zarębski napisał(a):

> [...]
się na Gorenje. Jedynym warunkiem jest to ze musi mieć zamrażalnik na dole. Czy
moglibyście mi coś polecić dobrego w tej cenie ?

Liebherr

1. Data: 2004-12-08 10:44:10

Od: Radek <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Liebherr

oczywiście jako warta polecenia

1. Data: 2004-12-08 14:11:33

Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja prawie rok temu kupilem electroluxa ERB3044 dwa agregaty, 321 KWh/rok 189
wysoka, jak narazie bardzo polecam, dalem a nia 1899 zl, teraz ten model
wystepuje pod oznaczeniem chyba 3045, pokazuje na wyswietlaczu aktualne
temp. w lodowce i chyba na drugim wyswieltaczu w zamrazalniku
chcesz wiedziec jak wyglada odwiedz strone electroluxa

--
Pozdrawiam Andrzej

1. Data: 2004-12-08 14:42:18

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Zarębski" <marcinz1980"SPAM"@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cp6k97$hdj$1@inews.gazeta.pl...
[...]

?

BOSCH!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-12-08 15:55:23

Od: "Dando" <d...@S...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ta lodowka o ktorej piszesz to ma 179cm wysykosci i jeden agregat.

Pozdrawiam

Dando

1. Data: 2004-12-08 21:16:45

Od: mallu <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Zarębski napisał(a):
> [...]
się na Gorenje. Jedynym warunkiem jest to ze musi mieć zamrażalnik na dole. Czy
moglibyście mi coś polecić dobrego w tej cenie ?

Mam Gorenje RK4295E (1850 zł) i jest OK

1. Data: 2004-12-09 06:21:54

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> napisał w
wiadomości news:cp723o$6mb$1@news.lublin.pl...

> [...]
> wystepuje pod oznaczeniem chyba 3045, pokazuje na wyswietlaczu aktualne
> temp. w lodowce i chyba na drugim wyswieltaczu w zamrazalniku
````````````````````````

nie wiesz co pokazuje Twoja wlasna lodowka??

> chcesz wiedziec jak wyglada odwiedz strone electroluxa

A moze kolejny sprzedawca jakiejs marki co to sobie reklame robi :)

Wojtek

1. Data: 2004-12-09 12:42:57

Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dando" <d...@S...net> napisał w

> Czesc
> Ta lodowka o ktorej piszesz to ma 179cm wysykosci i jeden agregat.

moja to 3044 to prawda ma 179 cm moja pomylka, ale moja ma dwa agregaty
teraz juz jej w ofercie nie ma, patrzylem na strone elctroluxa
jest za to 3045 ta ma jeden agregat
ale jest tez 3046 i ta ma dwa agregaty i wyswietlacz znaczy sie termometr
cyfrowy

--
Pozdrawiam Andrzej

1. Data: 2004-12-09 12:44:16

Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtusj" <w...@p...fm> napisał w

> ````````````````````````
>
> nie wiesz co pokazuje Twoja wlasna lodowka??

napisalem ze moj model 3044 wystepuje teraz pod ciut innym oznaczeniem
teraz wiem ze chodzi o 3046 i to on ma dodatkowo ten wskaznik, moja jest
inna i nie ma zadnego wskaznika

PS Nie jestem zadnym sprzedawca

--
Pozdrawiam Andrzej

kuchenka elektryczna - Gorenje czy Amica
c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??
stary tapczan do spania
Przepalająca się żarówka.
Ceny nowych mieszkan w duzych miastach za m2 ?????