Re: Lodówki

From: Radek <r...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Lodówki
Date: Wed, 8 Dec 2004 11:41:40 +0100

Dnia Wed, 8 Dec 2004 11:15:30 +0100, Marcin Zarębski napisał(a):

> Witam
>
> Mam zamiar kupić lodówkę. Moge przeznaczyć do 2400 zł na jej zakup i moje pytanie
brzmi następująco: jakich firm sie wystrzegać a jakie proponujecie. Chciałem kupić
Ariston ale wiele osób odradza mi tą firmę (ponoć są bardzo awaryjne). Zastanawiam
się na Gorenje. Jedynym warunkiem jest to ze musi mieć zamrażalnik na dole. Czy
moglibyście mi coś polecić dobrego w tej cenie ?

Liebherr